18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

27-latek w BMW

freaky • 2023-08-31, 13:28
Kierujący BMW 27- latek wjechał na przejście dla pieszych na czerwonym świetle. Rozpędzone auto wjechało w kobietę i dziecko.
22 - latka oraz jej 3 - letni syn trafili do szpitala, zaś sprawca został zatrzymany przez puławską policję. Za spowodowanie wypadku z ciężkielmi obrażenia ciała grozi mu kara pozbawienia wolności od 6 miesięcy do 8 lat.


kampton

2023-08-31, 22:37
Ta strona nauczyła mnie jednego. Bądź zawsze czujny!!!

Adenoid_Hynkel

2023-08-31, 22:46
Roger Waters napisał/a:

...nigdy nie zrozumiem dlaczego ludzie nie rozglądają się przed wejściem na przejście dla pieszych



Większość ludzi to debile, scena polityczna to odzwierciedla
Te debilne rekalmy że pieszy ma się czuć na przejściu bezpiecznie....
A właśnie nie! Przecież jakby każdy tłumaczył dzieciakowi że na przejściu masz się czuć tak jakby ktoś mógł ciebie zabić, jakby trzymał bron palna wycelowana w ciebie, to takich wypadków by nie było.

vladok

2023-08-31, 23:19
Pan biegacz chytrze prawie pozbył się dwóch problemów z pomocą kierownika bmw.

kokos_123

2023-08-31, 23:24
trambulator napisał/a:

Ci, którzy choć raz przeglądali sadistica, zdecydowanie rozglądają się zawsze i wszędzie



Nawet jak są światła, na jednokierunkowej, to się w obie strony oglądam + później ponownie za każdym kolejnym pasem.
Widziałem podobne akcje na własne oczy, jak gość przepie**ala się przez późne czerwone i tylko refleks pieszego zapobiegł tragedii (pieszy zauważył typa jak kończył przechodzić przez 2 paskówkę i się zatrzymał na środku drogi ).

Jokerd

2023-09-01, 01:40
Przeciez ta glupia
k***a w bmw wparowała na czerwonym, o co sie scieracie? Zajebac sk***ego syna.
k***a ale facet mial widok… az przez chwile wyobraziłem sobie siebie w jego skórze. Zona i syn lecą w powietrze, ja pie**olę… :shock:

PiDżej

2023-09-01, 08:23
Przepis o bezwzględnym pierwszeństwie pieszego na przejściu i tylko przejściu (nie przed jak niektórzy chcą nawet 5 metrów), istniał od bardzo dawna i nie może brzmieć inaczej chociażby ze względu na Konwencję Wiedeńską a jedyne co się zmieniło to taryfikator kar finansowych i punktów. Nawet gdyby brzmiał inaczej to nic nie zwalnia od myślenia. Co nie umniejsza winy bezmózga (BDW, jak dla mnie to ta kobieta, to także bezmózg) w biemdablju.

Jarek_Wielki

2023-09-01, 10:52
Bronić tego debila co rozpie**ala kobietę z dzieckiem która miła zielone to jak bronić niemców i ruskich za napaść na nas! j***ne debile którzy mają taką postawę! Żadna taka k***a nie powinna dostać prawa jazdy!Czemu na zamkniętym przejeździe kolejowym tak nie szaleją? sp***alać z drogi debile!

Ssylwesterq31

2023-09-01, 12:29
Ogólnie to akcja z mojej mieściny kierowca znany debil BMW e60 2.0 ale nie opanował prawdopodobnie w telefonie siedział matka mocno poturbowana dzieciak e ciężkim stanie

SpaceGod

2023-09-01, 15:18
Dziwny przypadek ze w dużej większości przypadków pod samochod musi się wpie**olic baba

Miecz

2023-09-02, 16:11
0dbytBiskupa napisał/a:

Owszem, zauważyłem, ale nie mogłem się powstrzymać żeby nie doj***ć PiSiakom za debilną zmianę przepisów, którą odtrąbili jako wielki sukces. Tymczasem, wg policji liczba wypadków śmiertelnych na pasach wzrosła. Ale za to liczba wypadków z winy pieszego spadła do zera, bo wg. nowych przepisów winny jest zawsze kierowca. Nawet jak pieszy to samobójca, który rzucił ci się pod koła celowo. Więc jednak sukces!



Bzdury, bzdury, bzdury. 20 sekund szukania w necie żeby znaleźć dane.

Gigantyczna poprawa na przejściach dla pieszych!
Mimo sączonej wciąż w Polsce w Internecie propagandy o rzekomej szkodliwości nowych przepisów nakazujących kierowcom ustępować pieszym zanim ci wejdą na pasy, widać też dalszą poprawę w wypadkach na przejściach dla pieszych.

W I kwartale tego roku kierujący pojazdami zabili 21 pieszych, którym nie ustąpili pierwszeństwa na przejściu. To mniej zabitych aż o 52,3 proc. w porównaniu z takim samym okresem ubiegłego roku. Wówczas kierujący zabili na przejściach 44 pieszych. Nastąpił przy tym niewielki wzrost liczby rannych pieszych (o 7 proc.), którym kierowcy nie ustąpili pierwszeństwa na przejściach.

Sami piesi też zachowują się w tym roku jeszcze ostrożniej na drogach. Spowodowali o ok. 20 proc. mniej wypadków przez „nieostrożne wejście na jezdnię przed jadącym pojazdem” (114 w I kwartale tego roku, 142 w analogicznym okresie 2022 r.), a także o ok. 40 proc. mniej wypadków przez „nieostrożne wejście na jezdnię zza przeszkody” (17 w I kwartale tego roku, 28 w analogicznym okresie 2022 r.).

To przełożyło się też na spadek liczby zabitych i rannych. W wypadkach spowodowanych przez nieostrożne wejście na jezdnię przed jadący pojazd życie straciło mniej o 7 proc. pieszych (26 zabitych w I kw. 2023 r.). Redukcja w wypadkach śmiertelnych spowodowanych wejściem zza przeszkody sięgnęła blisko 70 proc. (1 ofiara śmiertelna w I kw. 2023 r.).

Ogólnie – we wszystkich wypadkach z udziałem pieszych (niezależnie od sprawcy i miejsca) w I kwartale tego roku zanotowano o blisko 26 proc. mniej ofiar śmiertelnych (103 zabitych do 139 w takim okresie 2022 r.). Sama liczba wypadków z pieszymi nieznacznie wzrosła (o 2 proc.). Wzrosła też o 5 proc. liczba rannych.