ta bmw nie ma 1000 koni, nie zrywa lancucha, i nie wykreca polosiek w druga strone... mowil to w zarcie... ta m3 ma 500 kucy max 550.
@juki
japonskie auto po 1 dniu zawodow nadaja sie jedynie do remontu i nie wrzucaja amerykanskich tylko dety... a bmw ktore ma v8 czy tez 6 garowki lata sobie caly sezon bez usterek- jedynie uszczelki na pokrywach
Jak sie rozwalaja po jednym dniu zawodow? Takie RB czy JZ'tki jezdza calkiem sporo, nawet 4G63T daja rade.... A co do amerykancow to wsadzaja LS1, bo podobno maja wiekszy moment od niskich obrotow, tylko dlatego wrzucaja i wedlug mnie psuja calosciowo auto.
Kolejny wsiok bedzie oral pole beemka ? podziekuje za tani cyrk dla wsiokow
Sam jesteś wsiok.. Jest różnica między e36 za tysiąc złotych a e46 M3 z kompresorem, na oczy takiego auta nie widziałeś a co dopiero żeby Cię było na nie stać. Pieprzeni hejterzy, fajny "dieselek"
@juki
do JZ nic nie mam bo to toyota ale RB latwo o zatarcie tak samo jak 4G63T Nisanny, Mitshubishi i Mazdy to najwieksze gowno japonskie jakie jest- wyjatek to skyline. na temat LS1 sie nie wypowiem ale to America to sadze ze jest solidny
a i z doswiadczenia wiem ze zaturbione silniki ktore z 250 leca na 500 nie wytrzymuja kata. Przyklad ze umnie w miesice bylo jakies tam zawody driftowe, z tuningowiska XXL 1 dzien wszystki sie popisywaly i poalily gume na kolejne dni zostaly same bmw
Pany, przejedźcie się zwykłym BMW a potem czyms z turbo to zobaczymy co lepsze w nissanie dużo większe wrażenia a jeżeli chodzi o silnik to nawet 1.8 turbo z s13 po kilku odpowiednich modach i przy odpowiednim obchodzeniu sie z silnikiem robi rozpie**ol ale co ja tam wiem..