18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Z życia pilota MIG-a 29

hujkurwauuu • 2014-10-04, 09:50
Polecam wszystkim fanom lotnictwa (albo i nie)
Enjoy!

quartz75

2014-10-04, 10:15
Piękna maszyna, zaprzepaszczony potencjał. Trochę z biedy, więcej przez nasze durnowate rozgrywki polityczne. Szkoda.

zonk

2014-10-04, 11:00
I tak zaraz przyjdzie jakiś koniobijca i stwierdzi że F16 "som super".

uszatok

2014-10-04, 11:02
To polecasz w końcu czy nie?

Steven

2014-10-04, 11:41
Jak ja nie dzierżę pilotów. Dlaczego? Bo mają pasję, pracę którą lubią i zarabiają na tym niezłą kasę? Dlatego, że r*chają te wszystkie c*pki o których ja mogę tylko pomarzyć? Nie. Dlatego, że patrzą na mnie z góry.

sernik0001

2014-10-04, 11:51
Wszystko fajnie i ładnie ale MiG29 dziś może być uważany jedynie za myśliwiec szkoleniowy :) w wypadku starcia powietrznego ze współczesnymi ruskimi Su lub chociażby hipotetycznie zachodnimi latawcami MiG 29 mógłby odgrywać rolę najwyżej celu. I niestety umiejętności pilota nie mają tu wielkiego znaczenia.

xbandzior

2014-10-04, 11:56
Steven napisał/a:

Jak ja nie dzierżę pilotów. Dlaczego? Bo mają pasję, pracę którą lubią i zarabiają na tym niezłą kasę? Dlatego, że r*chają te wszystkie c*pki o których ja mogę tylko pomarzyć? Nie. Dlatego, że patrzą na mnie z góry.


może dlatego że jesteś rudy a w głowie masz siano

321haribo

2014-10-04, 12:01
Tacy to do śmierci żyją, eh.

Duch

2014-10-04, 12:22
sernik0001 napisał/a:

Wszystko fajnie i ładnie ale MiG29 dziś może być uważany jedynie za myśliwiec szkoleniowy :) w wypadku starcia powietrznego ze współczesnymi ruskimi Su lub chociażby hipotetycznie zachodnimi latawcami MiG 29 mógłby odgrywać rolę najwyżej celu. I niestety umiejętności pilota nie mają tu wielkiego znaczenia.



Po pierwsze nie porównuj lekkiego myśliwca z ciężkim myśliwcem przewagi powietrznej jakim jest na przykład Su-27. W zamyśle MiG-29 był uzupełnieniem dla myśliwców ciężkich. A po drugie ciężko porównywać konstrukcje z końca lat 70 i początku lat 80 jaką jest MiG-29 z dzisiejszymi konstrukcjami i zastosowanymi w nich rozwiązaniami. ;)

chetek

2014-10-04, 12:25
@xbandzior

A ja myślę, że całkowicie nie zrozumiałeś przesłania postu Stevena. Ale jak ma się w głowie siano, to się rozumie tylko literalnie.

quartz75

2014-10-04, 12:31
Fez napisał/a:



Po pierwsze nie porównuj lekkiego myśliwca z ciężkim myśliwcem przewagi powietrznej jakim jest na przykład Su-27. W zamyśle MiG-29 był uzupełnieniem dla myśliwców ciężkich. A po drugie ciężko porównywać konstrukcje z końca lat 70 i początku lat 80 jaką jest MiG-29 z dzisiejszymi konstrukcjami i zastosowanymi w nich rozwiązaniami. ;)



"Konstrukcja" wciąż jest zajebista, natomiast "elektronika" została w tyle. A jaszczombie to z jakich lat są idąc twoim tokiem myślowym? Tyle, że wiecznie "modernizowane", oczywiście za olbrzymie pieniądze. Jeśli chodzi o awionikę to 29 jest chyba najbardziej udanym myśliwcem. Na bank ze stajni MiG'a, kto wie czy nie na całym świecie.

sernik0001

2014-10-04, 12:32
Fez napisał/a:



Po pierwsze nie porównuj lekkiego myśliwca z ciężkim myśliwcem przewagi powietrznej jakim jest na przykład Su-27. W zamyśle MiG-29 był uzupełnieniem dla myśliwców ciężkich. A po drugie ciężko porównywać konstrukcje z końca lat 70 i początku lat 80 jaką jest MiG-29 z dzisiejszymi konstrukcjami i zastosowanymi w nich rozwiązaniami. ;)



Oczywiście zgadzam się ze wszystkim co napisałeś, jednak w żaden sposób nie zmienia to smutnej prawdy, którą opisałem :)

Steven

2014-10-04, 12:40
xbandzior napisał/a:


może dlatego że jesteś rudy a w głowie masz siano



Nie ma ch*ja we wsi, że nie dostałeś się do Dęblina i teraz będziesz latał awionetką albo jakimś szybowcem i że na facebook-u masz zdjęcie z jakimś latawcem na tle Bieszczad i napisem: "będę jadł gruz i karmił nim swoje wybiedzone dzieci ale pasja najważniejsza".

bigosamigos77

2014-10-04, 12:43
pie**olić zaraz będziecie, że ch*jowe a prawda jest taka, że je modernizują i po takich remontach są jak F16. Zresztą nawet w zachodnich armiach konstrukcje z lat 70-80 pakuje się elektroniką i modernizuje i są dalej sprawne, wy swoim golfem ile jeździcie? 3 lata i do salonu po nowy? ;) Zanim się nabędzie coś najnowszego trzeba mieć coś do obrony na chwilę obecną. Takie państwa jak np. Litwa nie mają wcale sił powietrznych i to właśnie nasze Mig 29 i F16 pilnują ich nieba ;)

Duch

2014-10-04, 12:57
quartz75 napisał/a:



"Konstrukcja" wciąż jest zajebista, natomiast "elektronika" została w tyle. A jaszczombie to z jakich lat są idąc twoim tokiem myślowym? Tyle, że wiecznie "modernizowane", oczywiście za olbrzymie pieniądze. Jeśli chodzi o awionikę to 29 jest chyba najbardziej udanym myśliwcem. Na bank ze stajni MiG'a, kto wie czy nie na całym świecie.



Zgadzam się kolego ze wszystkim, w zamyśle jednak miałem wskazanie różnicy pomiędzy konstrukcją z lat 80, materiałami używanymi do budowy myśliwca i wieloma innymi aspektami mającymi wpływ na efekt ogólny (w tym wspomniana elektronika czy rozwój technologii i uzbrojenia) a konstrukcjami dzisiejszymi. Poza tym dość niepoprawne jest porównywanie myśliwców wsparcia powietrznego z ciężkimi myśliwcami przewagi powietrznej.