18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Wątpliwe umiejętności motopizd...

Halman • 2017-10-09, 08:50

... wystarczy sam motocykl żeby jechać i w końcu się wypie**olić / w coś wpie**olić

b0r000

2017-10-09, 09:17
Pomijając motop*zdy to muszę przyznać że inżynierowie się postarali projektując tą "kosiarkę" dobrze wyważona skoro jest sama w stanie odzyskać równowagę po uderzeniu w barierkę

Psilocke

2017-10-09, 10:14
Ghost rider polish edition.

LaChupacabra

2017-10-09, 10:44
Dzkoda go, taki ładny był...

tranzystor

2017-10-09, 17:39
Nie wiem, czy większą p*zdą nie jest typ z damską torebką.

korax

2017-10-09, 18:25
To są testy pierwszego autonomicznego motocykla.

htp

2017-10-09, 18:39
b0r000 napisał/a:

Pomijając motop*zdy to muszę przyznać że inżynierowie się postarali projektując tą "kosiarkę" dobrze wyważona skoro jest sama w stanie odzyskać równowagę po uderzeniu w barierkę


Było już na fizyce coś o żyroskopie?

as...........88

2017-10-09, 19:19
htp napisał/a:


Było już na fizyce coś o żyroskopie?



Myślę że bardziej chodzi o konstrukcje przedniego zawieszenia. Zauważmy że oś obrotu kierownicy nie jest prostopadła do podłoża a ustawiona pod konkretnym kątem który nazywamy kątem pochylenia główki ramy. Druga sprawa to fakt, że koło jest wysunięte przed os obrotu kierownicy - drugi kluczowy parametr nazywany wyprzedzenie koła.
Te 2 cechy stabilizują pojazd.
W samochodach tez się to stosuje i dlatego po puszczeniu kierownicy samochód zaczyna jechać prosto.

Można to łatwo sprawdzić bawiąc się wózkiem sklepowy. Spróbujcie podstawić taki wózek na tylnych kołach i popchnąć a zobaczcie efekt przeciwny.

piotrekt1976

2017-10-09, 19:57
@HAL9000/2

napisal opis czlowiek ktory nie wie jak dziala motocykl ...
Motop*zda bo spadl z motocykla ? czasem to sie zdarza jak przesolisz, wystarczy popatrzec na pierwsze lepsze moto GP. W kwestii inzynierow, no coz nikt nas nie doceniabo tacy jak my siedza zaszwe w ostatnim rzedzie mimo tego ze to dzieki naszej robocie dzis byle atencyjna c**a moze wrzucac fotki na fejsbuczka, instagramka its. Dzieki nam mosty nie zawalaja sie jak wejdzie jeden slimak za duzo, dzieki tym dziwnym inzynierom tzw NO LIFE gosciom, motocykle jezdza na wprost mimo ze nie ma kierownika, dzieki nam Karyny nie umieraja od nakladania kilograma szpachli na pryszczata morde, i duuzo duuzo wymieniac. Wlasciciwie to dzieki inzynierom swiat jest taki prosty i kolorowy dla lemingow, w koncu jak dzial R&D skladajacy sie z samych inzynierow i trolla nadzorcy cos projektuje to bierze wlasciwiee kazde debilne zachowanie Sebow i \karyn jako odniesnieie do rzeczywistosci, a pozniej rozpoczyna faze wstepna projektu... Wiecie czemu sporo urzadzen dzis za szybko umiera ? Szybka odpowiedz, bo normy z tzw naddatkiem sprawdzone przez inzynierow sa dzis obcinane do minimum przez dzial ludzi ktorzy nie rozumieja ani slowa z tego co mowia inzynierowie czytaj (marketing) , a pozniej widzisz ze np dla silnika diesla przeglad co 30 tys km, Bo do 100 tys km WYTRZYMA wiec dla dzialu marketingu to jest NORMA, duuzo wymieniac....

Azus

2017-10-09, 20:15
Co za znieczulica , nikt nie mógł podrzucić tego motocyklisty po swój pojazd ?

rawpanic

2017-10-10, 11:43
a pan cygan mialby juz nowy motor za darmo :)