18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

wudun

2015-04-19, 08:16
Do autora. Zgłoś ten filmik. Jak będzie przejeżdżał ponownie na granicy w systemie pojawi się mandacik do zapłacenia albo przetrzymają dziada do wyjaśnienia z dwie doby a wtedy z kasy nici i jeszcze karę za niedostarczenie przesyłki zgarnie;D

Brackibrat

2015-04-19, 09:11
pie**olony skończony debil bez grama wyobraźni. Zabrać prawko dożywotnio i zakazać robić dzieciom do 4 pokolenia żeby się debilizm nie powielał.

Całkowicie zgadam się z moim przedmówcą ten filmik TRZEBA zgłosić bo bezczynność to najgorsze społeczne zło. Ten człowiek bedzie sobie dalej jeździł i narażał ludzi. Ja jestem zawodowym kierowca miesiecznie robie okolo 8 000 km po calej polsce, jeżdżę samochodem dużo mniejszym niż ciągnik siodłowy i z takim nie miałbym najmniejszych szans przeżycia. A ja chce żyć moi drodzy. WIĘC PRoSzE AUTORA O PRZESŁANIE MI FILMIKU JeŚli SAM BO NIe ZGŁoSI JA NAPEWNO TO ZRObIE !

tranzystor

2015-04-19, 09:17
fantastico napisał/a:

Wariat w TIRze




Jaki "wariat"? Obcokrajowiec w Polsce może robić co chce, bo Policja mu conajwyżej niewielki dla niego mandat może doj***ć. Nasi tylko z własnych obywateli potrafią doić, bo łatwo windykować.

sjaw

2015-04-19, 10:19
Tir jechał tak w miejscowości Izbica koło Krasnegostawu, chwile wcześniej są tam dwa ostre zakręty na których ludzie niejednokrotnie mieli takich kierowców u siebie w domu razem z samochodami

greesha

2015-04-19, 11:20
Jasny ch*j! Co za debil. Takich trzeba zglaszac!

Attero132

2015-04-19, 11:56
Czemu Luqas95 jeszcze jest na wolności?

yogi

2015-04-19, 12:17
Kuuurde kocham go ja tez tak chce:>

Jedziemy za nim:) zebysmy go nie zgubili:>

jest jest:> :> :> dajemy za nim:D

hamuje na wyprzedzeniu ja tego nie rozumiem:>
ja chce jechac za nim:>
co za misja:D
czuje sie bez kitu bezpicznie za takim tiromatem kuzwa:> :>
na trzeciego?? :>