18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Troche o Katyniu

ziutek11113 • 2012-09-20, 16:41
Tak wiem ze to jest tylko utwor i są od tego tematy, ale chciałbym aby zobaczyło to więcej osób
Tteledysk zrobiony przez gościa który na kanale youtube podpisuje się "DarOs"


Pod koniec aż gardło zaciska

Kawałek: Horytnica - Katyńskie łzy

bigdeal

2012-09-20, 21:56
~Sklej napisał/a:

Stalin to nieporównywalnie większa k***a niż Hitler...


Dokładnie. Hitler nie krył się z tym, że był zły do szpiku kości. A co robił Stalin? Kiedy pokazywał się publicznie, to w towarzystwie żony i dzieci. Wszyscy wiedzieli jakim jest człowiekiem, ale on nie pozwalał nawet tak myśleć.
A Hitler? Hitler nie szukał wymówek, wybijał wszystko jak szło, bo przecież Niemcy to była rasa wybrana.
Swoją drogą za 20 lat nie będzie Niemców, bo wyprą ich kebaby i inne takie. Krew przelana na wojnie pójdzie na marne,

WP...........PR

2012-09-20, 22:06
Komentarz zbędny...


Ro...........ka

2012-09-20, 22:07
Wymyśliłam kawał :

Dwie blondynki oglądajają "Katyń"
Jedna się wzruszyła, a druga na to:
-No co ty Gabryśka nie rycz, to tylko film.

Suka_Blyat

2012-09-20, 22:07
bigdeal napisał/a:


Dokładnie. Hitler nie krył się z tym, że był zły do szpiku kości. A co robił Stalin? Kiedy pokazywał się publicznie, to w towarzystwie żony i dzieci. Wszyscy wiedzieli jakim jest człowiekiem, ale on nie pozwalał nawet tak myśleć.
A Hitler? Hitler nie szukał wymówek, wybijał wszystko jak szło, bo przecież Niemcy to była rasa wybrana.
Swoją drogą za 20 lat nie będzie Niemców, bo wyprą ich kebaby i inne takie. Krew przelana na wojnie pójdzie na marne,


Hitler to co robił, robił dla dobra narodu niemieckiego, a że wyszło jak wyszło trudno. Natomiast Stalin robił wszystko dla dobra siebie nie patrząc na innych, potrafił swoich ludzi ze swojego otoczenia zabić pod byle pretekstem. Swojego syna zostawił w niemieckiej niewoli... Niektórzy mnie pewnie zjebią jak burą sukę, ale bardziej niż stalina cenie sobie Adolfa i ch*j!

KochamPolskę

2012-09-20, 22:39
Z opowiadań starszych ludzi jak i z lekcji historii wiem , że gdy sowiet napadał na wieś zabierał wszystko np. były 2 świnie i krowa jadł wszystko natomiast pod okupacją niemiecką niemiecki żołnierz brał 1 świnie zostawiając resztę i szedł dalej .

kokinosz

2012-09-20, 22:54
Nie widzę sensu w gdybaniach, który z psycholi był lepszy. Porównując ilość zabitych Hitler przecież zmiażdżył więcej Polaków (sama Warszawa). Ale czy to o to chodzi? Nie są temu winni żyjący teraz Rosjanie czy Niemcy, Wasi rówieśnicy. Waszym i ich zadaniem jest tylko nie dopuścić więcej do czegoś takiego. Rosja straciła najwięcej obywateli w IIWŚ (choć procentowo straciła najwięcej Polska). Ale liczy się choćby jedno życie stracone bez sensu dla ambicji chorych jakiegoś "polityka". Niech każdy pomyśli o tym przed wyborami, czy bojkotować, czy głosować i na kogo. Teraz nie ma okupacji, a nierzadko nasi sąsiedzi rżną na kasie, bo to "państwowe". Nie, to nasze. Tu chodzi o ludzką uczciwość i praworządność. I o to, aby nie dopuścić ani u nas, ani gdzie indziej do rozlewu krwi. Czy to Niemcy, czy to Iran czy to Serbia.

Mardog

2012-09-20, 23:03
I teraz niech mi ktoś powie, że Ruscy to są tacy sami ludzie jak my. Po takim czymś to aż się k***a nóż w kieszeni otwiera.. Jak tu nie żywić urazy do nich czy do niemców. Jak można być do nich tolerancyjnym czy nie być rasistą? Sk***ysyny wbiły nam nóż w plecy, niech smażą się w piekle...

ButcheredAtBirth

2012-09-20, 23:03
@bigdeal

To, że nie dostaliśmy odszkodowań od Niemców zawdzięczamy również komunistom, zarówno tym z ZSRR jak i choćby Bierutowi. Co do granic, ich przebieg również nie był zależny od Niemców czy od nas, Polaków, ale od czerwonych. Jaki jest każdy wie, i każdy wie, że powinien być inny, ale...

@adiemus36

Co do mowy o Katyniu tylko w kontekście samolotu, to z tego co mi wiadomo, to Ci którzy tam lecieli, lecieli złożyć hołd Polakom tam zamordowanym. Niektórzy, jak m.in. brat Marii Kaczyńskiej tam właśnie zginęli. Były to osoby domagające się prawdy o tym miejscu, i rozliczenia się z przeszłością. A obecnie rządzący? Niedawno obchodziliśmy rocznicę ataku ZSRR na Polskę, i jakoś mam dziwne wrażenie, że coś cicho było na ten temat...

@~Sklej

30 milionów ofiar zbrodni komunistycznych samo w sobie już o czymś świadczy ;)


Polska niestety jest jednym z niewielu krajów, gdzie nie rozliczono się jeszcze z czerwoną przeszłością. Białoruś, Rosja, Polska. Co łączy te kraje? Choćby pomniki ku czci Armii Czerwonej. I można by tu pisać długo o najróżniejszych zbrodniach, unikaniu odpowiedzialności, kłamstwach, ale kto chce wiedzieć ten wie, kto chce znaleźć ten znajdzie (choćby na sadolu ;-) ).

@casimus

A propo wielu innych 8-)

człowiek_zły

2012-09-21, 00:14
Nigdy nie przeproszą i nigdy nie zapłacą odszkodowań. Gdyby przeprosili i zapłacili za Katyń to musieliby zrobić to samo ze wszystkimi ofiarami stalinizmu. Polaków zginęło góra 200 tysięcy. Swoich zabili ponad 40 milionów.

anonymousm

2012-09-21, 00:23
ZSRR i III Rzesza na równi dążyły do zlikwidowania polskich elit. Z jednej strony Katyń, z drugiej egzekucje polskich profesorów, chociażby z Uniwersytetu Jagiellońskiego.
Jeżeli chcemy odbudować elity, musimy myśleć jak elity, a nie jak motłoch. Nie wolno nam dyszeć ślepo chęcią odwetu i nienawidzić ludzi za to, do którego narodu przynależą. Stalinizm najwięcej wytracił samych Rosjan. Naszą rzeczą jest spokojnie i rzeczowo przypominać im o tym, że obydwa narody były ofiarą systemu, i dążyć do tego, żeby system nigdy się nie odrodził. Ani ten oparty na walce klas, ani ten na rasizmie. Takim przypomnieniem był "Katyń" Wajdy puszczony w pierwszym programie rosyjskiej telewizji w czasie największej oglądalności.
Rosjanom trudniej przyjąć to do wiadomości, bo żyją w micie Wielkiej Wojny Ojczyźnianej, kiedy to Rosja uwolniła świat od hitleryzmu. Byłem w Rosji, akurat na wydziale historii i czułem rozpaczliwe pragnienia dumy narodowej, znalezienia czegoś, co by ich wyróżniło w tym wszechogarniającym tam syfie. I są dumni z Armii Czerwonej, dostają szału, kiedy ktoś mówi o kradzieżach i gwałtach krasnoarmiejców. Ale to nie znaczy, że mamy się zaperzać, bo będziemy równie głupi jak ci spośród Rosjan, którzy rozgrzeszają Stalina.

j4bolbp

2012-09-21, 09:49
polecam Wam książkę opartą o doświadczenia autora Gustaw Herling-Grudziński- Inny świat może znajdą się tu tacy, którzy czytają książki.
tutaj macie streszczenie.

Marek27_95

2012-09-21, 17:57
bigdeal napisał/a:


Dokładnie. Hitler nie krył się z tym, że był zły do szpiku kości.



Nie wiesz to nie pisz.. Nikt do końca wojny nie wiedział o obozach koncentracyjnych i morderstwach.. Wszystko wyszło na jaw po wojnie. Hitler również fotografował się z dziećmi, ale to była tak jak w wypadku Stalina propaganda.

ziutek11113

2012-09-21, 18:00
~Sklej napisał/a:


Hitler to co robił, robił dla dobra narodu niemieckiego, a że wyszło jak wyszło trudno. Natomiast Stalin robił wszystko dla dobra siebie nie patrząc na innych, potrafił swoich ludzi ze swojego otoczenia zabić pod byle pretekstem. Swojego syna zostawił w niemieckiej niewoli... Niektórzy mnie pewnie zjebią jak burą sukę, ale bardziej niż stalina cenie sobie Adolfa i ch*j!



Cenisz ich? o_O
:idzwch*j:

Caban1908

2012-09-21, 18:00
@white_rabit

Ci zabici w Katyniu to byli również klawisze i granatowa policja. I wg Ciebie oni byli wspaniali i inteligentni?

Skowoo

2012-09-21, 18:14
Może i jestem poj***ny, ale słuchałem tego na stojąco. Chwała Im.