18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Tramwaj i stara motornicza

Lu...........i2 • 2024-02-07, 17:47




Refleks szachisty

dgfdfg

2024-02-07, 21:25
Na starej motorniczy nie jeden ch*j się ćwiczy

Kudłaty_PL

2024-02-07, 21:27
Jeżdżę od 5 lat jako kierowca komunikacji miejskiej. Oświetlenie autobusów i tramwajów wcale nie jest wydajne - bardziej spełnia funkcję pozycyjną niż praktyczną dla kierowcy. W trakcie jazdy po mieście oślepiają latarnie, zanieczyszczenie światłem jest bardzo duże i na duzych szlakach komunikacyjnych na prawde gówno widać albo na ostatnią chwilę i to właśnie stało się na filmie. Normą jest wjazd w przeszkodę stałą lub jakieś zwierzę. Motorniczy w tym przypadku raczej nie jest niczemu winny.

SkoPio1

2024-02-07, 21:30
Quassar napisał/a:

Tutaj nie jej refleks jest problemem tylko...




...tylko kretynka stojąca jak krowa na torach.
Serio.
Drzewiej rodzice uczyli dzieci, by nie właziły pod samochody, nie stały na jezdni... I to działało.
Teraz są prawa kobiet i prawa pieszego.
No to kretyni będą ginąć, skoro sądzą, że inni będą się o nich troszczyć.
Nota bene na takim durnym założeniu przejechał i Uljanow, i Kyrios.
Tzn. ich głoszone ideologie.
:-)

Critic4ll

2024-02-07, 22:48
Quassar napisał/a:

Mnie dziwi jedno refleks jak na babke wcale taki zły nie ma.
Po mimo w miare dobrego refleksu zamiast panikować i chwytać sie na nos powinna odrazu pociągnać chamulec to by sie wyrobiła być możę na cyk.
Ale nawet nie o to chodzi..
Stara k***a patrzyła sie centralnie na wprost niej i dopiero jak była pod nią to ją zauważyła?!
Tutaj nie jej refleks jest problemem tylko na badanie do okulisty i w następną trasę jedzie po korekcie wzroku z bryłami ekstra na nosie.
A tamta nie lepsza stoi na środku jezdni i fonem sie bawi chyba zapomniała że pas dla tramwaja to nie wyspa pomiędzy pasami dla przechodniów...