18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Toyota LC

~Griszon • 2012-06-03, 22:29
wypad za miasto :mrgreen:

-ogi-

2012-06-03, 22:38
niestety to jedna z ostatnich prawdziwych terenówek, szkoda że motoryzacja 4x4 zeszła na psy

goodman

2012-06-03, 23:06
Ale skoczna.. Jak sarenka ! :amused:

mare30ks

2012-06-03, 23:08
polscy bYznesmeni by sie zaplakali jakby ktos tak zrobil z ich lYmuzyna z kratka :)

Stranuh

2012-06-03, 23:21
Pewnie crash testy przed sprzedażą... :kawa:

ru_ziolo

2012-06-03, 23:25
rącza łania :) to jest seria czy zawiecha rancho czy inne cudo ??

~Ludomir

2012-06-04, 00:36
Myślałem, że się zakopie a tu taka niespodzianka :ok:

al...........10

2012-06-04, 00:49
Pewnie jazda próbna :P

Marshal

2012-06-04, 02:09
ogi no nie wiem nie wiem z tym ze kiepskie

L200 - dobre , Discovery - dobry , Defender - super, LC - dobny, Patrol - dobry

Wieksze napakowane elektronika i gadzetami ale daja rade

s4e

2012-06-04, 08:33
@Marshal - poszerz horyzonty, bo pie**olisz głupoty.

zi...........oo

2012-06-04, 09:42
no i jest odpowiedni komentarz "o ku%wa" :D

Gracu1111

2012-06-04, 09:49
Dajcie spokój! Żadna nowa terenówka nie pobije starych radzieckich samochodów :)


cyman9

2012-06-04, 11:14
widać że tata marshal'a jeździ defenderem :hitler:

JURIJ_77

2012-06-04, 13:26
Marshal napisał/a:

L200 - dobre , Discovery - dobry , Defender - super, LC - dobny, Patrol - dobry



s4e napisał/a:

@Marshal - poszerz horyzonty, bo pie**olisz głupoty.




dlaczego ... napisał prawie dobrze. Ja dodałbym jeszcze do tego Merca G-klasse i Mitsubishi Pajero. A Land Cruiser to legenda ...

Sam posiadam L200 - super autko, ale pod jednym warunkiem - z jedyną słuszną skrzynią Super Select, dającą możliwość jazdy stale 4x4 po czarnym. Dodatkowo super sprawą w Mitsu jest możliwość dołączenia przodu podczas jazdy do 100km/h. Centralny dyfer, blokada mostu ... miód. Fakt, że prawie nigdy podczas normalnej jazdy tego nie użyjesz, ale ... dlaczego kupiłem L200 a nie Navare, LC czy Rangera? Potrzebuję przestrzeni ładunkowej i możliwości przewozu ciężkiego ładunku, a poza tym lubię spędzać czas aktywnie. Jednocześnie nie jestem na tyle zamożny, by pozwolić sobie na kilka aut w rodzinie i jedno musi mi starczyć do wszystkiego. Nie chciałem Navary - francuskie silniki, słabsze właściwości terenowe, brak możliwości jazdy 4x4 po czarnym. Toyota LC - dobra ale droga bladź, dodatkowo trzeba by było brać silnik 3.0 który pali w ch*j. Ranger - po prostu Ford ... ale i powtórka z Navary.

Gdybym miał wybrać auto do "przełajów" i ganiać bez większych modyfikacji - to wybrałbym Landka Defendera 110 (ch*j z tymi szczelinami przy uszczelkach drzwi, gdzie możesz dwa paluchy wcisnąć, a zimą są przeciągi). Jeżeli miałbym zrobić typową przeprawówkę - to krótki Nissan Patrol Y61 albo Landek Defender 90. Ale jestem tylko amatorem i aż tak bardzo w to nie wnikam ... pozdrawiam maniaków 4x4.