18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Tarantula vs osa

whoin789 • 2013-08-28, 18:11
dość ciekawa walka i zaskakujące zakończenie;)



boberror

2013-08-29, 13:13
ojj zapraszam do mojej irminki takiego stwora 0 sznas by mial :D

Browaryt

2013-08-29, 14:48
Coś nie r*chawy ten pająk, nie znam się tych stworach ale myślałem ze taki spajder dopada swój obiad w sekundę, gryzie, wyrzyguje jad i po grze a tu takie coś...

Kamas95

2013-08-29, 17:15
p*zda nie pająk...

Motorider121

2013-08-29, 18:33
Najlepszym zakończeniem byłby ogromny but z góry gdzieś w 0:20 bo niezbyt sadystyczne

walchuck21

2013-08-29, 22:37
DaNn napisał/a:

To jest ptasznik nhandu chromatus.



Ty jesteś chyba poj***ny XD

Wpisz sobie w google może tą nazwę, i sprawdź to jeszcze raz. Mnie to bardziej wygląda na jakąś brachypelme

chnibi

2013-08-30, 07:48
już było na sadolu

Trathim

2013-08-30, 21:15
Kashero007 napisał/a:

Co to jest za gatunek, wie ktoś ?