18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Szeryf z Sosnowca

Dzyzys • 2015-05-07, 10:08


Nie ma co się dziwić, w końcu kierowca ze Sosnowca :D

co...........us

2015-05-08, 18:31
cebularze z polski nie umią jeździć samochodem,banda kmiotów pie**olonych a potem płaczą że korki wszędzie

teken

2015-05-08, 18:48
Ten sosnowiec to jakaś dawna strefa 51 czy k***a innych testów nuklearnych, że tam takie zagłębie tępoty ?

marcin1988r8

2015-05-08, 18:52
i wiadomo znowu zwezka przy wylocie z BB :) trzeba bylo sie zatzymac i mu przyjebac pedalowi :)

MoMeK71

2015-05-08, 19:19
Z Sosnowca człowiek wyjdzie zawsze ale Sosnowiec z człowieka NIGDY !

lith

2015-05-08, 19:29
bloodwar napisał/a:

Korek to szczytowe osiągnięcie demokracji - w tym samym korku stoi i właściciel "malucha" i Bentleya Continentala GT, każdy cierpi po równo

Jazda na suwak to idiotyczny wymysł debili którzy chcieliby skrócić korek ale nie znają podstawowych zasad matematyki - jeżeli w korku stoi 100 samochodów, przez "wąskie gardło" przepuszczamy jeden samochód na 12 sekund to ostatni samochód pojedzie po 20 minutach, jeżeli podzielimy te 100 na dwa pasy po 50 i przez wąskie gardło będzie przejeżdzał JEDEN samochód (bo nic się w tej kwestii nie zmienia, czy jest jeden pas czy dwa czy 100 - wąskie gadło to wąskie gardło) co 12 sekund to, tu pytanie za tysiąc punktów, ile czasu będzie stał ten 50ty pan na prawym pasie?



Jakby kierowcy równo zajmowali oba pasy i jechali nimi do końća to by każdy stał po 20 min i nie byłoby spiny, ze ktoś stał dłużej, a ktoś krócej. Na dzień dzisiejszy ten, który poleci lewym do końća będzie stał 5 min, a ten na prawym 40 min. Na własne życzenie, bo nikt mu nie broni jechać tym drugim, więc nawet mi go nie szkoda.

PatrolZG

2015-05-08, 19:56
kuczaj napisał/a:



Prawda, przejedzie tyle samo, ale popatrz na to z innej strony.
Ale gdyby te pojazdy rozdzielić na 2 pasy, długość korka zmniejszyłaby się o połowę, tak samo jak czas który w tym korku spędzisz.



Bzdura jak ja pie**ole. Chłopie, czas stania w korku matematycznie będzie taki sam ( bo z twojego pasa będzie ruszał co drugi samochód ). W praktyce wjeźdzanie na suwak ZAWSZE spowalnia wjazd, bo oprócz kwestii samego ruszania sierot na drogach dochodzi kwestia ustawiania się żeby jeden między drugiego wjechał. Korek jest krótszy, ale ilość aut ta sama. Sam wjazd na jeden pas wydłuża się przy suwaku, jak ktoś tego nie rozumie to jest kompletnym debilem i nie ma co z takim debilem rozmawiać.

kokos_123

2015-05-08, 19:56
bloodwar napisał/a:

Korek to szczytowe osiągnięcie demokracji - w tym samym korku stoi i właściciel "malucha" i Bentleya Continentala GT, każdy cierpi po równo

Jazda na suwak to idiotyczny wymysł debili którzy chcieliby skrócić korek ale nie znają podstawowych zasad matematyki - jeżeli w korku stoi 100 samochodów, przez "wąskie gardło" przepuszczamy jeden samochód na 12 sekund to ostatni samochód pojedzie po 20 minutach, jeżeli podzielimy te 100 na dwa pasy po 50 i przez wąskie gardło będzie przejeżdzał JEDEN samochód (bo nic się w tej kwestii nie zmienia, czy jest jeden pas czy dwa czy 100 - wąskie gadło to wąskie gardło) co 12 sekund to, tu pytanie za tysiąc punktów, ile czasu będzie stał ten 50ty pan na prawym pasie?



Jazda na suwak nie ma za zadanie PRZYŚPIESZYĆ JAZDY, ma za zadanie SKRÓCIĆ KOREK, dzięki czemu korek ma 1 km, zamiast 2 km i osoby chcące zjechać z drogi mogą to zrobić normalnie, a nie też stać w korku i jeszcze go wydłużać.
NA drodze ekspresowej, czy autostradzie może nie wydawać się to aż tak krytyczne, ale na zwykłych drogach, czy w mieście ma to OLBRZYMIE ZNACZENIE, gdyż tam nigdy wszyscy nie będą jechać w jedną stronę.
Drugą zaletą jazdy na suwak jest płynność jazdy, gdyż nie musimy ruszać i hamować, tylko jedziemy jednostajnie, gdyż mamy więcej miejsca do dyspozycji i nie martwimy się, że ktoś się wciśnie przed nas.

Cyrk

2015-05-08, 20:26
Wysłałeś na pały?

dhr88

2015-05-08, 20:31
i w taki oto sposób zwężka zamiast mieś 50m ma 5km, za granicą tego problemu nie ma, tak każdy ma psi obowiązek jeździć na suwak i wpuścić kierwoce przed sobą

The.prophecy

2015-05-08, 21:26
Nasze wnuki będą jeździły na suwak. Oby, bo pokolenie idiotów przekazuje błędną wiedzę swoim potomkom. Mały procent pójdzie za swoim rozumem, większość jednak będzie powtarzać błędy swoich rodziców bo tak ich nauczyli...

Przykład z życia: dwupasmowe rondo, po roku zamknęli wewnętrzny pas, przed wjazdami na rondo wykreskowali po jednym pasie bo... hołota nie wie po co są dwa pasy na rondzie.

karinata

2015-05-08, 21:40
PatrolZG napisał/a:



Bzdura jak ja pie**ole. Chłopie, czas stania w korku matematycznie będzie taki sam ( bo z twojego pasa będzie ruszał co drugi samochód ). W praktyce wjeźdzanie na suwak ZAWSZE spowalnia wjazd, bo oprócz kwestii samego ruszania sierot na drogach dochodzi kwestia ustawiania się żeby jeden między drugiego wjechał. Korek jest krótszy, ale ilość aut ta sama. Sam wjazd na jeden pas wydłuża się przy suwaku, jak ktoś tego nie rozumie to jest kompletnym debilem i nie ma co z takim debilem rozmawiać.



W praktyce, to suwak porusza się powoli, ale płynnie - każdy wie kiedy i kogo ma wpuścić, wie też kiedy się na to przygotować i jeszcze troszkę zwolnić. A przy takim nie wiadomo czym, to różni kierowcy w różnym momencie się orientują, że pas się kończy, zwalniają, hamują, wpie**alają się w losowe miejsce, co praktycznie zatrzymuje cały korek za nimi - ogólnie burdel i wk***.

The.prophecy

2015-05-08, 22:23
↑ Aż nie wieżę, że pisze to 20-letnia dziewczyna.

kokos_123

2015-05-09, 00:12
The,prophecy napisał/a:

Przykład z życia: dwupasmowe rondo,


Dwupasmowe rondo akurat działa poprawnie jeśli ludzie poprawnie się ustawiają wjeżdżając na nie. Niestety to poprawne ustawienie czyli LEWY do skrętu w lewo i zawracania, PRAWY do skrętu w prawo, i jazdy prosto nie jest wymagana przez prawo.
Ba można sobie jeździć w kółko zarówno na wewnętrznym, jak i zewnętrznym pasem, nie łamiąc przepisów. Więc wielu dla "ułatwienia" ląduje się na prawym pasie.
A jak JA jeżdżę autem, to jeszcze nie zdarzyło mi się nie móc zjechać z ronda, wjeżdżając z prawego pasa.

Jeśli mamy rondo o dużym natężeniu ruchu w konkretnych kierunkach, to robią rondo kierowane i problem się rozwiązuje.

Moim zdaniem większość rond powinna być kierowana.