Automat + kontrola startu. Ciekawe czy jakby mu dać manualną skrzynke i zamiast komputera tylko zwykły abs to też by tyle poleciał. Ta skrzynia też jakaś nie ciekawa bo na początku strasznie go szarpie.
@Blurey Każdy GT-R jest inny, każdy ma trochę inną ilość koni, i co najgorsze każdy poza torem nie osiągnie maksymalnej prędkości. Mój ma spalanie na poziomie 18 litrów, także wolę nie pytać ile pali ten.
firma switzer która robi takie gtrki wymienia tam prawie wszystko w silniku, oraz podzespołach silnika i napędzie. Normalny gtr nie leci 402 km/h dlatego przyspiesza lepiej niż ten, a ch*j wie ile tej mocy ucięła mu kontrola trakcji na początku.
"a ile poleci vmax ? bo veyron 415 z kapitanem snują i to podstawowa wersja a jest jakaś TURBO"- veyron w wersji podstawowej ma TURBO własciwie to 4.
Dr0mg
"a ile poleci vmax ? bo veyron 415 z kapitanem snują i to podstawowa wersja a jest jakaś TURBO"-veyron w wersji podstawowej ma turbo dokładnie to 4..
Ejjj bo ktoś tutaj wspomniał o Veyronie, to nie na miejscu porównywać te auta - Veyron ani nie jest ładny ani tani, opony są ponoć stworzone specjalnie do tego auta i są niezwykle drogie, nie wspominam o silniku v16 Quad Turbo (4 TURBINY!). Nissan GTR to przypominam najtańszy super samochód a moim zdaniem też najlepszy V16 quad turbo kontra V6 z twin turbo. Wcale też nie musiało zajść wiele zmian w tym GTRze, zakuty silnik dobrze dmuchnięty może wyciągnąć sporo. Proszę dowód wyższości GTRa nad Veyronem - nawet ten sam tor