Hehe.. no i fajnie tylko, że.. poziom trudności? Zawsze EASY... jak będzie napie**alanka to puszczasz wszystkie klawisze i mysz i patrzysz jaka jest sytuacja...robisz sobie herbatkę.. siadasz i już wiesz kogo masz najpierw zabić..gdzie się schować itp...
Jak dotąd, to dla mnie niezbyt dobry pomysł..oryginalny na pewno ale nie ciekawy...
Ale, że gra była robiona w ramach tych konkurów kto zrobi grę w szybszym czasie i czyja będzie lepsza to już nikt nie mówi. Ta gierka została zrobiona w siedem dni. Nie można od niej cudów oczekiwać.
Byłem, widziałem, rozmawiałem, ba nawet z nimi piłem
Ludzie z BlueBricka stworzyli tą grę w niecałe 2 tygodnie w składzie 4 osobowym. Rozj***li doszczętnie inne produkcje na WGK, pomimo iż konkurencja była zacna.
Gra ma zajebisty potencjał, a jeszcze to SUPERHOT tak bardzo wypala się w pamięci, że jeszcze teraz mam odchyły idąc ulicą, zaczynam napie**alać SUPERHOT SUPERHOT SUPERHOT
Dla reszty dupospinaczy, dobrze się sprawdza maść na ból dupy...
szczerze: sądzę ,że rozwiązanie rozgrywki nie przemyślane i zrobione byle by zrobić coś nowego. Przecież tu rozgrywka będzie polegać na tym ,że żeby dojść do przeciwnika dziabnąć go nożem(załóżmy ,że mamy brak pocisków) to idziemy 20 minut przez wirtualne 20 metrów. Strata czasu a rozgrywka bardzo szybko się znudzi przez symulowanie zawieszeń komputera - bo tak to wygląda.