18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Spódniczki za kolano

Mephic • 2010-09-29, 12:41
Dlaczego kobiety studiujące na politechnikach noszą spódniczki za kolano?

Żeby im fiuty nie wystawały.

silesiaster

2010-09-29, 14:33
z tabliczki informacyjnej w windzie w jednym z budynków polibudy:

Maksymalny ciężar 600 KG - 6 osób lub 3 dziewczyny z polibudy(dopisane niezgrabnie długopisem)

PolishboyPN

2010-09-29, 14:49
Idą dwie laski chodnikiem jedna brzydka w ch*j że pies by jej nawet kijem nie ruszył a druga też z polibudy

Ec...........on

2010-09-29, 18:01
Uniwerek dla potierek... zresztą dla bezrobotnych.

Pojar

2010-09-29, 22:04
Nie znam się na tym waszym studencim humorze :-/

Zwieszony

2010-09-29, 22:48
@UP Studenckim*

Odezwały sie p*zdeczki z uniwerków i prywatnych szkółek :]

Newralgiczna

2010-09-29, 23:47
foch...jestem kobietą i jestem z politechniki :P i nie pasuję to tych waszych wyobrażeń :P

nikos

2010-09-29, 23:47
te kawały się trochę zdezaktualizowały teraz na polibudzie jest dużo zajebistych panienek (poza niektórymi działami gdzie ich nie ma wcale albo są takie jak w kawałach np. mechanika maszyn, robotyka, informatyka), są też wydziały gidze jest więcej bab niż chłopów (inżynieria środowiska bądź zarządzanie i inżynieria produkcji)

Lavinka

2010-09-30, 06:24
Hej, ja też studiowałam na Polibudzie i jakoś nawet na moim kierunku (Budownictwie) było sporo spoko lasek:P

Zwieszony

2010-09-30, 11:48
Turkusowa Dziewica napisał/a:



Odezwała się absolwentka politechniki kierunku Mechanika Wibratorów.

/


Problem w tym, że nie jestem kobietą :)

Mógłbym wiedzieć po czym Ty jesteś? Liceum Profilowane? Może coś ambitniejszego?

P.S

Twój nick świadczy sam za siebie, komu tu fiuta brzydzą się wkładać..

~tip.top

2010-09-30, 11:56
Turkusowa Dziewica napisał/a:

obecnie jestem na zajebiście k***a prestiżowej uczelni i jestem zajebisty.