18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

śmigam sobie po winklach aż tu nagle

mare30ks • 2014-04-14, 09:32
...na drodze staje mi stary doswiadczony kierowca ktory nie ogarnal swojej limuzyny na zakrecie


mkgustav

2014-04-15, 16:46
"Ale panie władzo, jestem świetnym kierowcą. Proszę spojrzeć ja mam od czterdziestu lat prawo jazdy. To ten szaleniec bokiem we mnie wjechał"

4h...........ch

2014-04-15, 16:54
Zajechał jakby Tirem jechał z naczepą i przyczepą, ehh takim ludziom powinni zabierać prawko

zj...........em

2014-04-15, 16:57
Cytat:

śmigam sobie po winklach aż tu nagle



Nie wiem skąd jesteś i jak można "śmigać po winklach". Słowo winkiel pojawia się w kilku gwarach ale zawsze oznacza róg, narożnik. A nie zakręt. Chciałeś zakozaczyć gwarą a zrobiłeś z siebie idiotę i mnie wk***iłeś.

radzik05

2014-04-15, 17:08
i bardzo dobrze. Oby więcej takich filmów. Piwo leci! :)

Sova30

2014-04-15, 17:25
zjem_ciem napisał/a:



Nie wiem skąd jesteś i jak można "śmigać po winklach". Słowo winkiel pojawia się w kilku gwarach ale zawsze oznacza róg, narożnik. A nie zakręt. Chciałeś zakozaczyć gwarą a zrobiłeś z siebie idiotę i mnie wk***iłeś.



To ty robisz z siebie idiotę, bo właśnie w slangu motocyklistów winkiel oznacza zakręt.

Re...........ox

2014-04-15, 17:50
@szopenfeldiarz


mare30ks

2014-04-15, 18:04
zjem_ciem napisał/a:

Nie wiem skąd jesteś i jak można "śmigać po winklach". Słowo winkiel pojawia się w kilku gwarach ale zawsze oznacza róg, narożnik. A nie zakręt. Chciałeś zakozaczyć gwarą a zrobiłeś z siebie idiotę i mnie wk***iłeś.



pewnie jestes jednym z tych purystow ktorzy dostaja sraczki jak ktos napisze motor zamiast motocykl :roll:

normale

2014-04-15, 18:35