topic

Sex za pieniądze

196
piwo
KlinikaAborcyjna  @ 2013-05-11, 08:50
Żona po ostrej awanturze przychodzi nad ranem do męża kładzie na stole 555zł i 50 groszy mówiąc :
-dzisiejszej nocy uprawiałam sex za pieniądze
Facet policzył kasę i mówi :
- 550 zł za numerek to rozumiem , ale te 5,50 to co to?
- jak to co ? każdy płacił 5,50

InvisibilisChamaeleo

29
2013-05-11, 10:09 [link]
Hahahaha, 550 : 5,50 = 100 +1, zakładając, że r*chała się od 19:00 do 7:00 (nad ranem skończyła) to około 7 min przypada na każdego faceta. r*chając się non stop. Niezła kolejka musiała do niej być :D

Robot 

2013-05-11, 11:29 [link]
Tak po prostu " przychodzi nad ranem "? Chyba raczej doczołguje się wlokąc za sobą opuchnięty od j***nia odwłok.

donwasyle 

2013-05-11, 11:36 [link]
Kobieta, która daje dupy 101x + autor tematu z nickiem KlinikaAborcyjna i wszystko składa się do kupy. Nawet nie musiałeś dodawać pod tekstem, że autentyk z własnego domu wzięty. ;)

Polnischefuhrer 

2
2013-05-11, 14:36 [link]
pewnie zagrała w filmie 101 dalmatyńczyków wersja porno

Kisiak 

2013-05-11, 15:42 [link]
Hahahaha, 550 : 5,50 = 100 +1, zakładając, że r*chała się od 19:00 do 7:00 (nad ranem skończyła) to około 7 min przypada na każdego faceta. r*chając się non stop. Niezła kolejka musiała do niej być :D

Wystaw swoją straą za 5,50 zł. To zobaczysz jaka bedzie kolejka, sam zaplacisz za potrójny numerek.

hujos 

2013-05-11, 17:20 [link]
Kisiak napisał/a:
Hahahaha, 550 : 5,50 = 100 +1, zakładając, że r*chała się od 19:00 do 7:00 (nad ranem skończyła) to około 7 min przypada na każdego faceta. r*chając się non stop. Niezła kolejka musiała do niej być :D

Wystaw swoją straą za 5,50 zł. To zobaczysz jaka bedzie kolejka, sam zaplacisz za potrójny numerek.


Chyba trzeba wprowadzić w regulaminie bana za używanie słowa "stary" i "stara" :homer: . To jest poziom niższy nawet niż w gimbazie :dancingban:

Somar 

2013-05-11, 18:56 [link]
Żona się puszcza, a mąż liczy kasę. Romantyczne...
   Popularne tagi
audio tele  blokada kola  check  coś pięknego  napalone babcie  przegrzany  wykończenie  petter hegre  srirasmi  suwadee  romuło  rowowie  zle parkowanie  notecią  binokl  koleżannki  zwierządko  moby  gotace
[ KWEJK ] [ JEB Z DZIDY ] [ WĄCHAM KSIĄŻKI ]