18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

stacu5

2015-12-07, 21:45
A potem w razie wypadku auto rozpada się jakby było z klocków lego. Jak ten golf co się na dwie części rozpadł.

niziooo

2015-12-07, 21:50
To ten mietek co go Rudy rozpie**olił :D

kampton

2015-12-07, 23:36
Michał Anioł w nowym wcieleniu !!

Zekvaer

2015-12-08, 02:19
@stacu5 jak się spawa blachy na sztukę to sie potem auto rozpada, moj tata, zawodowiec, blacharz lakiernik z 35 letnim doświadczeniem we wlasnej firmie w tym roku dostał Dodge Durango po dachowaniu, wyklepany, dach wstawiony nowy, każda część do lakierowania, do tej pory właściciel jeździ i nie narzeka. Ale jak naprawia sie samochody ,,u Jana" to potem rozpadają sie po pierwszej lepszej stłuczce.

patryko93

2015-12-08, 13:09
@up no tak, jak cały element się wymieni i polakieruje to nic się nie stanie. Jednak na filmiku widać, że spawali boczne pasy i słupki gdzieś w połowie ich długości ;p Swoją drogą kiedyś widziałem busa co lewym przednim kołem jechał przy środkowej linii drogi, a tylnym prawym po krawężniku ;p

Adamkad

2015-12-08, 13:10
1:48 auto rozciągane a potem takie napięcia idą na szyby że same pękają. Kuzyn jak kupił auto rozciągane to przednią szybę 4 razy wymieniał w ciągu 5 miesięcy bo sama pękała.

_webber_

2015-12-08, 13:25
@Adamkad, napięcia? W sensie, że prąd? :D

A może chodziło ci o naprężenia? :D

____

2015-12-08, 13:39
myślałem że prostsza naprawa niż przy octavii a tu wszystkie słupki do naciągania

Kwok

2015-12-08, 13:45
Najgorsze jest to że kupujący często nie jest w stanie wykryć że kupuje taką kupę. Tutaj sprawa jest dość łatwa to wyczajenia ze względu na spawy na słupkach, ale często wymieniają całe elementy. Następnie samochód jest szlifowany do blachy i robiony pod fabryczną grubość lakieru. Wszystko pięknie tylko:

- Żaden blacharz nie uzyska wytrzymałości szwów porównywalnej w tymi wykonanymi w fabryce.
- Zabezpieczenie antykorozyjne nie istnieje.
- Przy kraksie jest zdziwienie że samochód składa się inaczej niż powinien - lokalnie struktura ma inną sztywność i nie ma bata na obejście tego.
- Jesteś robiony w ch*ja przepłacając za szrot jak za pełnowartościowe auto.

Wszystko przez Mirków którzy nie potrafią pogodzić się że rozpieprzyli auto. Takie coś powinno być z urzędu złomowane a utylizacja dopilnowana.

Pa...........or

2015-12-08, 14:07
I tak właśnie Janusz zamiast kupić nową, skoromną Octawię z salonu kupi złom, żeby Mariola czuła dumę.

_Azazel

2015-12-08, 14:20
Taka naprawa im się naprawdę opłaca? Co oni ten złom za darmo dostają?

dEboo

2015-12-08, 14:29
"Żaden blacharz nie uzyska wytrzymałości szwów porównywalnej w tymi wykonanymi w fabryce" Ale debil, już mi się nie chce tłumaczyć że spaw jest dużo mocniejszy od blachy, przy wypadku nie ma takiej opcji by pękł spaw pęknie obok ale nie spaw, pod warunkiem że jest dobrze zrobiony.

marcin1414

2015-12-08, 15:06
dEboo napisał/a:

"Żaden blacharz nie uzyska wytrzymałości szwów porównywalnej w tymi wykonanymi w fabryce" Ale debil, już mi się nie chce tłumaczyć że spaw jest dużo mocniejszy od blachy, przy wypadku nie ma takiej opcji by pękł spaw pęknie obok ale nie spaw, pod warunkiem że jest dobrze zrobiony.


Że co k***a..?

dEboo

2015-12-08, 15:10
Że k***a przestań trzepać ku*asa tylko coś zrób, wyjdź z domu zrób coś konstruktywnego wtedy się będziesz wypowiadał. A nie siedzą jeden z drugim k***a znawcy j***ni a nawet młotka w ręku nie trzymali tylko swojego pindola.