18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Rosyjskie zabawy

Pener • 2012-05-27, 20:34
na dachu pociągu
mój pierwszy temat więc proszę o wyrozumiałość :hitler:

szukałem ale nie znalazłem :nazimaja:

ci...........ki

2012-05-27, 22:47
Jak trzymał morde blisko trakcji to moglo go jebnac prosto w twarz :D . Chyba ze obieg niebyłby zamkniety, ale sorry gregory nie znam się zbytnio

PryszczatyJeż

2012-05-27, 22:49
Hmm mnie ciekawi czego go nie zabiło? Sorry nie jestem elektrykiem nie znam się, ale nie raz słyszałem, że kogoś przypiekło bo się po tych słupach trakcyjnych wspinał czy coś.

Always-zjarany

2012-05-27, 22:58
A kumple mi mówią że jestem odważny bo jeżdże motocyklem na jednym kole -.- Szczerze? jestem leszczem....

dback

2012-05-27, 23:03
Oni Trollują śmierć...

konek3

2012-05-27, 23:13
Mają rękawiczki, dlatego ich nie kopie :<

Attero132

2012-05-27, 23:23
skoro pociąg dotyka u gory 1 linę to musi być jeszcze cos neutralnego ( chyba szyny). Wariat ma rekawiczki i buty wiec jest bezpieczny ale przy takim prądzie jaki tam jest moze powstać łuk elektryczny i go zajebac (takie male przemyslenia)

ma1orq

2012-05-27, 23:27
Co Cię nie zabije, to Cię wzmocni !

_R...........s_

2012-05-28, 00:49
@ukcioo
Kolejny oświecony. A powiedz ty mi od czego ten prąd jest zależny? Poza tym, to nie sam prąd zabija, tylko skutki jego przepływu, jeśli się tak chcemy bawić w dokładność.

@Magik2501
Przynajmniej ktoś kto coś wie. Teoretycznie to nie problem, ale w praktyce spróbuj się odizolować od otoczenia i złapać się takich przewodów jadąc na pociągu. Powodzenia.

Paweł92

2012-05-28, 01:12
Ja pie**ole. Ich trzeba chronić przed samymi sobą..

sauerps

2012-05-28, 01:53
Ruscy tak się nudzą, że strach dać im pistolet do ręki

ĸuń

2012-05-28, 04:03
Curtis napisał/a:

Pener chciał być fajny, taki gimbazjalny



Pener już zrozumiał jak zakłada się tematy, ze spokojem :->

snik0