18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Reaklama BMW MOTORRAD S1000RR

Brightt • 2016-06-06, 22:11

Reklama motocykla bez motocykla :D

wojtas79

2016-06-06, 22:14
No tam to trzeba szybko jeździć po miejscowi zaraz ukradną. Brawo BMW za szybki motor!

Sinus

2016-06-06, 22:27
Pomysł skopiowany ze starych reklam kawasaki. Niegimbusiarska część sadola wie o czym mówię.

garota

2016-06-07, 07:43
Guerilla marketing...czyli ściemniona reklama.

Destroyer

2016-06-07, 09:19
I takie reklamy to ja rozumiem a nie jakieś biegające lewe koty w różowych strojach.

wiktorwess

2016-06-07, 11:01
k***a, jak ja bym chciał motocykl :mom_please:

cichy1124

2016-06-07, 11:31
S1000rr, R1 i inne nowe supersporty są bardzo zaawansowanymi motocyklami, mocnym i dzięki wszelkim kontrolom trakcji itd pozwalają nawet amatorowi na nich jeździć. (pomijam fakt dzwona na pierwszym zakręcie :) )
Jednak ta cecha to zarówno plus, jak i minus bo te wszystkie wspomagacze może nawet czasem niezauważalne ograniczają wolność. Wiadomo dla jednych plus, dla innych minus...

Przykładowo inne podejście do tego ma Kawasaki z Chorzowa w nowych spotach Z1000:
"Nie ma tutaj kontroli trakcji, nic Ci nie cenzuruje frajdy z jazdy. Nie czuwa nad Tobą elektroniczna niania. Ostro ruszysz spod świateł? Motocykl poleci na gumę do trzeciego biegu. Za bardzo otworzysz gaz na wyjściu z zakrętu? Motocykl poleci dymiącym driftem. W Z1000 nie ma miejsca na ściemę. Power Naked przez duże... Zet"


Nie, nie jeżdże na Z1000, i nie pracuję w Kawasaki :) Mają genialne podejście do reklamy.

Teraz czekam na falę hejtu. Dziękuję :)

Bu...........ek

2016-06-07, 11:54
0:46 koles rozpie**ala system :D

~Velture

2016-06-07, 13:34
I my mamy patrzeć w lusterka, tak?

Codzik1234

2016-06-07, 14:02
cichy1124,
Masz rację nowoczesne superbike mają dużo elektroniki, niekiedy żywcem wyjętej z MotoGP czy WSBK. Najnowsze supersporty i superbike od kawasaki są cholernie mocne, a elektronike w tych motocyklach można wyłączyć guzikiem który jest w kokpicie. Co do abs, kontroli trakcji etc. Według mnie te technologie są bardzo przydatne i wcale nie zmieniają poczucia wolności. Wyobraź sobie banan na ryju gdy pokonujesz zakręt powerslidem z duża większą kontrolną sytuacji, aniżeli było to przedtem. ;)
Ogólnie polecanie najnowszych supersportów czy superbików na pierwsze Moto nadal jest tak samo niebezpiecznie i bez sensu jak to było przedtem. :roll:

Wiochmen

2016-06-07, 16:48
Cytat:

S1000rr, R1 i inne nowe supersporty są bardzo zaawansowanymi motocyklami, mocnym i dzięki wszelkim kontrolom trakcji itd pozwalają nawet amatorowi na nich jeździć. (pomijam fakt dzwona na pierwszym zakręcie )
Jednak ta cecha to zarówno plus, jak i minus bo te wszystkie wspomagacze może nawet czasem niezauważalne ograniczają wolność. Wiadomo dla jednych plus, dla innych minus...

Przykładowo inne podejście do tego ma Kawasaki z Chorzowa w nowych spotach Z1000:
"Nie ma tutaj kontroli trakcji, nic Ci nie cenzuruje frajdy z jazdy. Nie czuwa nad Tobą elektroniczna niania. Ostro ruszysz spod świateł? Motocykl poleci na gumę do trzeciego biegu. Za bardzo otworzysz gaz na wyjściu z zakrętu? Motocykl poleci dymiącym driftem. W Z1000 nie ma miejsca na ściemę. Power Naked przez duże... Zet"


Nie, nie jeżdże na Z1000, i nie pracuję w Kawasaki Mają genialne podejście do reklamy.

Teraz czekam na falę hejtu. Dziękuję



w kazdym z nich tą elektoronike mozesz sobie wylączyc, BMW s1000r prowadzi sie latwiej niz rower a zmien na tryb dynamic to bedziesz mial to wszystko co opisales

Wiec osobiscie dla mnie zajebista sprawa

sprytny.k

2016-06-07, 21:56
@up
200 konny motocykl prowadzi się jak rower. weźcie wy się wszyscy pie**olnijcie w te puste łby. kontrola trakcji odpowiada tylko ze pilnowanie uślizgu tylnego koła. w tych motocyklach nie ma systemu stabilizacji pojazdu, nikt za Ciebie nie zamknie ciasnego zakrętu. i potem się biorą kozaki mistrze prostej. bo launch control bo anti wheelie bo traction control i jeszcze abs. a jak się autostrada skończy i trzeba na zjeździe się złożyć to tylko spłuczka by się w motocyklu jeszcze przydała żeby kupy się od razu pozbyć.

ale spokojnie - gdyby nie tacy ludzie nie było by harda i nie byłoby z kogo się pośmiać jak kaleczy sprzęt "który sam jedzie"

i sadistic.pl - jak się motocyklista rozdupi gdzieś na drzewie to: "dobrze mu tak, po co tyle zapie**ala, co za idiota, szkoda że przeżył, motocykliści to debile itp itd."

Poleciała reklama bmw i nagle pada hasło : k***a, jak ja bym chciał motocykl ( i już 1 piwko do komentarza )
A sam temat poszedł na główną szybciej niż autostop na kołymę.

discopartizani

2016-06-07, 22:30
@Wiochmen

Akurat posiadam model BMW S1000rr identyczny jak na reklamie i nie ma trybu dynamic. Posiada jedynie Rain, Sport i Race. Przy Rain i Sport działa sporo elektroniki wspomagającej, przy Race sporo wspomagaczy się wyłącza.

Ja zaczynałem przygodę z motocyklami od R1, a moim kolejnym motocyklem był S1000RR, którym jeżdżę do dzisiaj i jakoś żyję. Wszystko zależy jaki szacunek masz do maszyny, którą prowadzisz i czy nie jesteś typowym lasnerkiem, który jedynie potrafi odkręcić na prostej. Ważne jest, aby wyciągać naukę z każdej swojej jazdy i ciągle się doskonalić. Debil zajebie się nawet na 125CC.

meriadoc

2016-06-07, 23:07
To są niemcy ? Na filmie same małpy widzę...

Krak

2016-06-08, 08:45
discopartizani napisał/a:


Ja zaczynałem przygodę z motocyklami od R1,



Od R1 powiadasz...
Czyli nie zaczynałeś żadnej przygody tylko jak wsiowy chłopiec po żniwach kupiłeś sobie coś bo było ....no właśnie, ciekawi mnie co kierowało zakupem.