nerfy
sam jesteś j***ny kiep, bo akurat w lexusie były 2jz ge i były bez turbo, tak samo w suprze, były takie silniki również bez turbo.
na ch*j to się odzywasz jak gówno wiesz?
lg0r tak się ch*ju składa, że wiem widać więcej od Ciebie, bo to nie jest 2jz GE j***ny kmiocie tylko to jest swapnięte gte. Spójrz sobie na bloki i czapki tych silników to może rozróżnisz. Zamiast pie**olić farmazony idź naklejac dalej nalepki na swojego civica 1.3.
już nie wspominając że to nie Lexus tylko Toyota Altezza . I nie pierdacz że to to samo :c
Nerfy, widać co z Ciebie za spec: sam pojęcia nie masz co piszesz:
To jest Lexus IS 220. Pokaż mi Toyotę Altezza w wersji z kierownicą po lewej stronie.
Ale że Altezza była dostępna tylko na rynku japońskim, to przełożenie znaczków jest właśnie w stylu JDM.
2JZ to cała seria silników, myślę że nazwanie 2JZ-GTE "uturbionym 2JZ" nie jest żadną pomyłką.
Czepiasz się.
Nerfy masz prawie racje. to jest Lexus IS?00 (200, 250 albo 300) ze znaczkami Toyoty Altezzy (wychodzila tylko na rynek japonski), przelozonym silnikem z Toyoty Supry, 2JZ-GTE w ktorym fabrycznie sa 2 turbiny. w celu zwiekszenia mocy kosztem wiekszego laga, wlozona zostala tu jedna wielka turbina. 2JZ-GTE jest najlepszym silnikiem.
sam jestem szczesliwym posiadaczem kutego SR20DET o mocy 400KM, widzialem nie jednego takiego Lexusa, nie jedna Supre z GTE
i jedna Altezze orginalna z 2JZ-GE
P.S. Jebac UZty! JZty rzadza xD chodz sam smigam SRkiem.. ale SR ma jedna znaczaca przewage. niska waga
Nie podoba mi się ni ch..a, chodzi jak maszynka do mięsa, kierowca też mistrz prostej, JDM czy srotDM dla mnie kaszanka! Porobiłbym go bez problemu w moim 3000gt. Nie ma to jak Twin Turbo!!