18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach

Prawda o humanistach

Mateush444 • 2015-01-07, 11:55
Ze względu całej tej gównoburzy jaka nastąpiła przy temacie "Prawdopodobieństwo" o humanistach podgrzeję atmosferę i zajebie żarcik. :psycho:

-Czym się różni inżynier od humanisty?
.
.
.
.
-Inżynier jest przy kasie, a humanista na kasie.

Teraz tak serio. Wystarczy spojrzeć na zarobki humanistów i engynierów. To chyba mówi samo za siebie kto jest pro. Nie licząc oczywiście j***nych polityków, których teoretycznie "morzna" by było nazwać humanistami, ale jest na to inne słowo - złodziej. Humanistą w tych czasach jest ten kto nie ogarnia matmy. Taka osoba nie powie jestem inżynierem nie umiejąc pomnożyć 6*7 bez pomocy kalkulatora, ale z pewnością powie "Jestem humanistą, a nie umysłem ścisłym, bo matma to moja słaba strona". Częściej też się słyszy "Nie zdaję matury, bo nie ogarniam matmy", niż "Nie zdaję matury, bo nie ogarniam j. polskiego". Kiedyś humanista był osobą wszechstronną, a teraz rolę się odwróciły i trzeba jakoś to przyjąć do wiadomości. Żeby nie było, że pisze to inżynier... Tak, jestem humanistą. :glasku:

DeadManWalking

2015-01-07, 12:25