18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Taka tam moja gra

lobominator • 2015-02-07, 20:14
Taka tam moja autorska gra w 3D, kodzona w C#.
To co pokazuję to beta testy fizyki slużącej do mordowania.



Nad grą pracuję już ponad rok i w sumie na chwilę obecną jest to prawie milion linijek kodu, a do finiszu jeszcze daleko. Filmik jest stary, bo obecnie to wygląda o wiele lepiej. Finałowo będzie cały Płock 3D, Alieny, Predatory itp. więc z racji tego, że nie mam licencji na takie postacie - gra oczywiście darmowa.

Jeśli kogoś interesuje i chciałby za jakiś miesiąc pograć (bo wtedy planuję wypuścić pierwszą betę) to zapraszam:

https://www.facebook.com/Plock3DTheGame

A i jeszcze aplha test z Predatorem, mojej roboty oczywiście;

inquinabor

2015-02-07, 23:10
Duży zimny browar za poldka

Cyrk

2015-02-07, 23:13
Nie to tamto, ale jak dla mnie to jest jakiś mod do halflife-a, a nie "moja gra"...

KlinikaAborcyjna

2015-02-07, 23:15
Koleś jesteś zajebisty, ktoś taki jak Ty mógłby zrobić strzelankę coś ala Quake 4 tylko zamiast napie**alać w strogów walczyło by się z krwawymi wyznawcami religii pokoju.

Vaa

2015-02-07, 23:17
Zrezygnuj z Alienów i Predatorów, zrób tryb multiplayer, włóż w to trochę kasy i wrzuć na steama jako płatną Alfę, teraz taka moda na to, twórcy nawet nie mają obowiązku takiej alfy/bety ostatecznie ukończyć, a kupujący nawet sobie z tego sprawy nie zdają :amused:

ws...........33

2015-02-07, 23:53
I tak lepsze od Alien Colonial Marines

Pr...........em

2015-02-08, 00:30
Jak chcesz cokolwiek osiągnąć, to pie**ol ten projekt i się zajmij np. silnikiem unity. Z tego nic nigdy nie będzie, a kodu naj***łeś w kosmos. Podstawy programowania znasz?

xu...........uj

2015-02-08, 00:32
Milion linijek w C#?! Już widzę... "ch*j, narazie piszemy tak, później się zrefaktoryzuje" :amused:
Nie zrozum mnie źle, zastanawiam się tylko jak zamierzasz utrzymywać ten kod w miarę rozrastania się projektu.

wajdzik007

2015-02-08, 00:32
wygląda lepiej niż Battlefield 4 =D

grey_warden

2015-02-08, 00:33
Odnośnie języka programowania - w C# jest w ch*j mniej roboty niż w C++, chociaż C++ jest bardziej manualny i można sobie fajnie dopasować do siebie. Ja się bawię Irrlichtem w C++, w C# jeszcze nie wchodziłem, chociaż mam zamiar. Może coś wrzucę, jak uda się coś stworzyć ;) ode mnie piwko dla autora.

matiii1986

2015-02-08, 00:39
Stary pełen szacun!!! a nie da się tych ludków których rozp******sz pozamieniać na ciapatych w turbanach ??

HackerAGD

2015-02-08, 00:50
C# jest mniej roboty niż w C/C++ ale zasobnożerność jest też większa, najgorszym problemem jest (przynajmniej w Javie w C# chyba też jest podobnie) garbage collector w C++ to ty decydujesz kiedy zwalniasz przydzieloną pamięć i możesz dzięki temu lepiej zoptymalizować kod. Pisanie jakiejś większej aplikacji/gry właśnie w javie jest trochę bez sensu bo wpie**ala niemiłosierne ilości ramu

Estivo

2015-02-08, 01:06
Mocno widać, że Unity. Nie, żeby coś, ale CI wszyscy który się tak na jarali na to ile pacy włożyłeś to tak średnio, bo więcej widzę, że jest wyklinane. Milion linijek kodu ;) w C# ;) w Unity ;) . Im więcej linijek kodu to nie znaczy, że jest świetnie. Zapowiada się ciekawie, ale jeżeli nie umiesz kłamać to tego nie rób.

Jak już się chwalimy to ja wrzucę coś swojego. Strzelanka 2D z zombie, która chyba powoli właśnie przechodzi na 3D. Dzięki grze mam pracę. warsztat gd/projects/Zombienation/media

A tutaj z budynkiem 3D.
youtube com/watch?v=E0mwP_eTKq8

Całość około 5k linii kodu.

grey_warden

2015-02-08, 01:30
Hacker40 napisał/a:

C# jest mniej roboty niż w C/C++ ale zasobnożerność jest też większa, najgorszym problemem jest (przynajmniej w Javie w C# chyba też jest podobnie) garbage collector w C++ to ty decydujesz kiedy zwalniasz przydzieloną pamięć i możesz dzięki temu lepiej zoptymalizować kod. Pisanie jakiejś większej aplikacji/gry właśnie w javie jest trochę bez sensu bo wpie**ala niemiłosierne ilości ramu



Właśnie o to mi chodziło. C# jest rozwiązaniem Microsoftu, a jak wiedzą wszyscy interesujący się programowaniem... jest niewiele rzeczy, których Microsoft nie potrafi sp***olić. Implementacja .NETa to dobry pomysł, ale zarządzanie pamięcią to tragedia. Co do Javy - tak naprawdę Javę odpala się na środowisku wirtualnym, a to dopiero jest połączone z systemem. Powoduje to oczywiste problemy z wydajnością i szybkością. Co do zarządzania pamięcią - dziwnym rozwiązaniem jest jej stuprocentowe dynamiczne alokowanie, nawet dla klas statycznych.