18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Downhill-coś więcej niż tylko jazda na rowerze

sokol2304 • 2014-02-09, 11:01
Chciałbym przedstawić parę momentów z tras typowego zjazdowca. Sam jeżdżę od 3 lat, i szczerze żeby ten sport uprawiać trzeba mieć jaja. Niektórzy mowia że jak jeżdzisz na rowerze to jesteś pi*dą. taa. To wsiądź na typową zjazdówke i popierdzielaj 60km/h pomiedzy drzewami, błotem i z dużym nachyleniem zbocza.. Albo spróbuj skoczyć przy tych 60 ze stolika(typ rampy) 7 metrów w dół. nie ma sensu nawet tego porównywać z piłką nożna (hah), koszykówką czy kolarstwem szosowym gdzie pedzie jeżdżą w obcisłych strojach :-D teraz troche zajawki.


W tle pierwszego nuta mos def - marvelous times

Dr0mg

2014-02-09, 23:36
e tam waga ma znaczenie tylko na poziomie WC normalnie tarcze montujesz na 6 stalowych śrubach a nie 3 tytanowych do tego drążonych, mój full to tylko 19kg i nie dałem więcej jak 2,5 tyś a już rower który waży 14kg kosztuje 20 tyś
osobiście uwielbiam FR i luźne x4
http://www.pinkbike.com/video/223634/
czeskie cycki 4:36

ker1al

2014-02-09, 23:44