18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Co trąbisz?

krzyks • 2017-07-10, 16:07
Mało masz miejsca? Nie widzisz, że rozmawiamy? :ciasteczkowy2:


shogo

2017-07-11, 01:46
Witam ,sam jestem kierowcą samochodu ale też rowerzystą ,te dwa pedały powinny na tym odcinku jechać gęsiego a nie blokować przed zakrętem na którym h*ja widać przy wyprzedzaniu (zaraz coś z nad przeciwka mogło wyjechać ,tym bardziej że zakręt).
Zostali najpierw ostrzeżeni ,mieli wyj***ne to gość wolał wjechać w dupę i skasować debilowi rower niż ryzykować własnym życiem.
Sam jak bym widział 2 pajaców na rowerze a nie miał bym wyboru bo za mną jadą inne samochody i nie było by opcji wyhamowania a z nad przeciwka jechał by samochód , to wjechał bym z premedytacją w takiego rowerzystę niż wolał bym przez debila zginąć lub ryzykować własnym życiem przez pajaca.

Co do ciągłej ,można ją przekroczyć jeśli pas jest blokowany przez jakiś pojazd lub coś innego.

mederlah

2017-07-11, 10:20
Ale wy pie**olicie, wielcy znawcy szosy na 4 kołach. Prawko z chipsów macie?
Jazda rowerzystów parami jest możliwa gdy nie przeszkadza to innym użytkownikom drogi. Co to oznacza, że rower nie przeszkadza innym użytkownikom drogi - tego ustawodawca nie zdefiniował. Można się tylko domyślać, że możemy jechać parami po drogach mało uczęszczanych, gdzie ruch jest niewielki i samochód bez hamowania może wyprzedzić parę rowerzystów. Przepis ten powstał głównie z myślą o sportowcach na rowerach szosowych trenujących często parami.

A tu jak widać, mogli spokojnie wyprzedzić. Kierowcy to lamusy a nie rowerzyści. Owszem zdarzyć się może jakaś c**a drogowa, ale to nie oznacza, że każdy rowerzysta jest taki sam.
Więc tam stulejarze japa i scrollujcie dalej sadistica.

oozyxak0o

2017-07-11, 11:11
za volvo zawsze piwko

Ma...........gw

2017-07-11, 11:20