Pewnie większości samochodziarzy autko znane, tym mniej zainteresowanym prezentuje Golfa III VR6. W dobrym stanie można mieć takiego w okolicach 7 tyś Autko to ma moc 190km przy 2,9 litra pojemności. Jak słychać w tym niewielkim autku siedzi również turbinka.
Ten golf na filmiku ma turbo seryjnie vr6 nie ma . Auto co ma 190koni nie przyspieszało by jak to na filmiku tu jest z przeszło 250koni i doładowanie z 0.7 bara . Także za 7 tys nie pozapirdzielasz tak jak na filmiku ;D
Jednak polskie realia i rodzimy tuning ogranicza sie jedynie do wsadzenia silnika V6 w starą budę, mało który wiesniak mysli juz o odpowiednim zawieszeniu i hamulcach aby taki rozpedzony samochod zatrzymać. Dlatego wszyscy sie smieja z golfiarzy, kupic felge i naciągnac na nią o 1 rozmiar zamała gume, wpie**olic kubełek i juz jest lansiarska bryka, jest czym pod remize zajechac.
A póxniej sie czyta:
"rano z soboty na niedziele we wsi Zadupnik zginelo 6 młodych osób, kierowca nie opanował gołfa i wyj***ł w drzewo"
i oczywiście hejt od wszystkich "IMPREZA W REMIZIE, 10 osób i poźniej wszyscy na drzewie"... + dla tego co pisał o hamulcach i zawieszeniu bo to dobry argument jak z siedzeniem (trzymaniem ręki na kierownicy się nie zgadzam(w sensie łokieć na "drzwiach" i trzymanie lewą ręką lewej strony kierownicy)) ale reszta argumentów jest inwalidą.
Widzę sami specjaliści się wypowiadają, łącznie z najwyższym komentem... A więc tak, mając fotel w takiej pozycji jak na filmie, lepiej jesteś w stanie kontrolowac auto. Ja prowadząc wychylam się jeszcze bardziej ku środkowi osi pojazdu. Kontrolujesz wtedy auto równo, z jednej i drugiej strony. Jeśli nie masz kubła i sześcio pkt pasó bezpieczeństwa, które cię trzymaja jak przymurowane, to ta pozycja przy zapie**alaniu jest jak najbardziej poprawna. Skuterowcy będą hejcic, a zrozumieją to tylko ludzie, którzy wiedzą o czym mówię, i jak się zapie**ala A co do trzymania kierownicy, to faktycznie ogarnia ją jak c**a
Golfy VR6 wychodziły seryjnie, 2,8 oraz 2,9 syncro. W serii miały hamulce z przodu tarczowe wentylowane 282mm + 226 z tył tarczowe. Zawieszenie obniżone w stosunku do serii o 2cm.
borisklinga napisał/a:
kupic felge i naciągnac na nią o 1 rozmiar zamała gume
Poczytaj baranie po co się w Niemczech naciąga opony... (podpowiem, coś związanego z przepisami)
borisklinga napisał/a:
jest czym pod remize zajechac.
Na chwile obecną większość wieśniaków jeździ Hondami.
Zapraszam na forum Golf.pl co by pooglądać i poczytać o polskich projektach.
pie**olicie.. chociaż jestem pasjonatem hond, głównie civic w wersji z silnikami b serii, czyli coś bardzo konkurencyjnego do tego golfa, to nie pohejce po tym golfie, bo kawał dobrego motoru!