18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Katowanie motocykla

CrazyChocolate • 2012-05-27, 22:19
Fajny neon :-P

kosaplaymaker

2012-05-30, 14:39
pewnie stary jest kowalem, będą miecz z tłumika robić...

BaR.U.1988

2012-05-30, 15:35
widać impreza pod "remizą"....

przemo93c

2012-05-30, 16:09
może mi ktoś powiedzieć co to za motur (xD) i czemu tak sie dzieje? rozumiem ze spaliny gorace... ale czemu az tak? o co w tym chodzi?

Cienió

2012-05-30, 16:12
"chyba się trochę zagrzał" - rozj***ło mnie to :D

greggy_

2012-05-30, 16:28
śmieszy mnie to jak taki użytkownik jak na filmie twierdzi że kocha motocykle

kamillo16

2012-05-30, 17:16
Czy tak sie dzieje dlatego ze dostaje za duzo paliwa i spala sie ono w wydechu???

hycol

2012-05-30, 17:40
Wydaje mi się że wystarczy troszeczkę opóźnić zapłon

Marshal

2012-05-30, 17:47
@przemo03c

Jak dla mnie to wyglada jak GS500 - stara wersja - olejak
Ba nawet czerwony :P

tinio

2012-05-30, 18:05
Teraz expert się wyrazi :)

Tłumik się topi ponieważ paliwo się spala w nim a nie w cylindrach :) facet trzyma cały czas gaz, a co chwilę odłącza zapłon, przez co mieszanka co jakiś czas nie spala się w cylindrach a w tłumiku, ponieważ jak włączy facet na nowo zapłon to mieszanka w tłumiku zapala się/eksploduje, przez co to tłumik się robi czerwony a nie silnik :)

Dziękuje :) czekam na hejterów :P

PS: Marshal, też jestem tego zdania, olejaki nie do zaj***nia są :)

Ti...........ch

2012-05-30, 18:11
A ja sie nie znam, bo tylko w swojej 80-ce dłubie i dla mnie to debilizm

ma...........ar

2012-05-30, 20:47
A co to znaczy, że "olejak"? Bo domyślam, że nie chodzi o fakt, że jest to 4T i ma olej w silniku...

MArcin911

2012-05-30, 21:06
Marcoin, Motocyklowy silnik chłodzony powietrzem i olejem.

Cr4zySh4ker

2012-05-30, 22:39
Sprzet rozgrzany mozna leciec w kosmos :>

terkrol1

2012-05-31, 17:59
tinio napisał/a:

Teraz expert się wyrazi :)

Tłumik się topi ponieważ paliwo się spala w nim a nie w cylindrach :) facet trzyma cały czas gaz, a co chwilę odłącza zapłon, przez co mieszanka co jakiś czas nie spala się w cylindrach a w tłumiku, ponieważ jak włączy facet na nowo zapłon to mieszanka w tłumiku zapala się/eksploduje, przez co to tłumik się robi czerwony a nie silnik :)

Dziękuje :) czekam na hejterów :P

PS: Marshal, też jestem tego zdania, olejaki nie do zaj***nia są :)



Jak spala w wydechu, to niedobrze. Zawory do regulacji, bo nie widzę, by odcinał zapłon (ale być może jest tak jak mówisz - nie znam się na mechanice 4T - za to z 2T jestem dobra - sama jeżdże enduro - dosyć nietypowe jak na kobiety :-P )

Reasumując, myślę, że nie zagrzejemy tak wydechu przy dobrze wyregulowanych zaworach - nawet umyślnie odcinając zapłon co chwilę... czekam na odpowiedź/potwierdzenie od kogoś...