18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

poślizg tirem oczami kierowcy

fudi_tbg • 2013-03-09, 20:05


od 0:15

Po długiej trasie już na ostatnich paru kilometrach na S8 na odcinku Warszawa - Piotrków Trybunalski wpadłem w poślizg, jednak jakimś cudem obeszło się bez szkód. Zdarzenie miało miejsce 8 marca 2013.

Black Snake

2013-03-09, 21:45
Właśnie mnie to rozpie**ala u kierowców. Może nie jestem super kierowcą (bo nie jestem) i jeżdżę tylko kiblem na kółkach, ale większość kierowców jak się coś dzieje to hamulec i ch*j niech się dzieje co ma się dziać. Tu dobrze postąpił autor i wyprowadził. Ja w tym roku miałem 2 niefajne wydarzenia. Raz na lodzie przy 70km/h poślizg i nie hamowałem tylko manewrowałem i uszedłem cało z tego. Raz przy 60km/h urwał mi się silnik z kołem tak, że koło się przekrzywiło na prawą stronę i zaczęło mną rzucać na wszystkie możliwe strony. Hamulec po prostu bałem się wcisnąć bo wiedziałem, że na bank się wywalę i silnikiem chyba z 200m hamowałem niż się zatrzymałem z tym urwanym silnikiem i kołem. Ojciec mój to samo robi. Poślizg to kręci kierownicą jak głupi i prawie nie hamuje, a spotkałem się z kierowcami (zdecydowana większość), że wciskają hamulec do oporu (większość w nich w starych autach bez ABS), kręcą kierownicą, a po wpadnięciu do rowu 'no k***a kręciłem, a on dalej zapie**alał przed siebie'. -.-

smyndryl

2013-03-09, 21:52
u was jeszcze tyle śniegu??

meier

2013-03-09, 21:58
no przeciez od tego jest abs zeby móc hamowac i skrecac jednoczesnie

damua

2013-03-09, 22:06
Można się zesrać.

Janóż

2013-03-09, 22:26
Większość ludzi by osobówki nie wyprowadziła, a co dopiero FHcza. Duże piwo dla Ciebie i szerokości :]

fireman.uns

2013-03-09, 22:32
ABS to w takich warunkach można sobie w dupę wsadzić.
Szacun dla szofera. Niejeden złożyłby się w scyzoryk w tej sytuacji.