18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Płyn do naczyń

Se...........ki • 2012-02-07, 21:06
Dlaczego mama Madzi w więzieniu wypiła płyn do naczyń?
Chciała oczyścić się z zarzutów.

Speedballwtf

2012-02-07, 23:18
Dla ciekawskich fotka. Nie wiem ile w tym prawdy, bo nie znam się na prawie. Skopiowane z chamsko.pl

mikel1994

2012-02-07, 23:20
Powiem CI że tak na nią patrząc to ta wersja taka całkiem wiarygodna jest.

wowka01

2012-02-07, 23:28
Głupia suka, mogła najpierw pobrać akt zgonu, a później zakopać. Zawsze jeden zarzut mniej...

- Przepraszam, co Pani tam robi?
- Prowadzę prace ziemne, nie widzisz k***a!

I_am_what_I_am

2012-02-07, 23:29
Speedballwtf napisał/a:

Dla ciekawskich fotka. Nie wiem ile w tym prawdy, bo nie znam się na prawie. Skopiowane z chamsko.pl
Obrazek



zero w tym prawdy, dla przykładu policja nie podliczyła kosztów akcji i otwarcie mówią że tego nie zrobią - bo i po co, lepiej przepychać się z Rutkowskim niż rozliczyć nasze pieniądze. zresztą były i tak zdecydowanie większe niż rzeczone 200k zł.
co do pozostałych - wyglądają na wszystkie możliwe do postawienia, wszystkich na pewno nie usłyszy ;)

PureWhite

2012-02-07, 23:32
ja myślałem że jestem odseparowany od bieżących newsów, dopiero dzisiaj sprawdziłem o co ta sraczka z madziami, kasiami i progami. Tutaj nawet nie ma miejsca dla no lifeów.

Speedballwtf

2012-02-07, 23:41
@I am what I am
Tak też myślałem.
Podobno ta matka ukryła to dziecko pod jakimś gruzem i kamieniami :homer:

TrooperBR

2012-02-08, 00:03
Gdyby aborcja była legalna, nie byłoby takich cyrków.
Ale, przynajmniej coś się dzieje.

Se...........ki

2012-02-08, 00:26
TrooperBR napisał/a:

Gdyby aborcja była legalna, nie byłoby takich cyrków.
Ale, przynajmniej coś się dzieje.