18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Pierwsza siłka Hardcorowego Koksa

TajemniczyDaun • 2010-12-23, 21:37
Kto by pomyślał, że znany Litewski koks, zaczynał w takim miejscu jak to ;)

gracz

2010-12-24, 19:35
rrdzony napisał/a:


ja mam pasję - jestem programistą. i zarabiam nie robiąc z siebie debila na wizji.
zakładam, że też ćwiczysz na siłowni - więc szczym ryj beczko testosteronu.


ps. staje ci jeszcze w ogóle?



Zajebiście, zarabiasz siedząc 8 godzin dziennie na dupie, potem wracasz do domu i dalej siadasz do kompa, żeby pohejtować na sadolu i nie robisz nic poza tym, bo po co, jeszcze nie będzie Ci ku*as stawać :-|

Programowanie.. Pasja? :roll:

Dżoszua

2010-12-24, 20:06
@rrdzony przestań pie**olić bo jesteś maksymalnie żenujący w domysłach. jestem copywriterem. Fajnie, że masz pasje, a Burneika jedzie na odżywkach wiesz co to odżywki? Równie dobrze Twoja dziewczyna/narzeczona/żona może brać takie odżywki jako suplement diety. Teraz zadanie domowe na święta, sprawdź czym się różnią odżywki od środków mówiąc wprost nielegalnych. plus dla chętnych, sprawdź też co to testosteron, bo chyba Ci się poje****. Dziękuje dobranoc, wesołych świąt.

BiolyMurzin

2010-12-25, 10:25
tidimel ale pie**olisz ....hahaha wez k***a co to za pasja jebac w siebie kox, zobacz sobie jak on wchodzi po schodach... jakby mial sztyl w dupie. h*j mie interesuje ze jest taki wielki i ze jakby prawodpodobnie kazdego z nas jebnal byloby ciezko ale coz mi z tego jak czlowiek z kazdym z nas w bieganiu nie ma zadnych szans a za kilka lat bedzie z niego i tak kupa gowna i nic wiecej ... Wiec nie wydaje mi sie zebys nam cos tu pie**olil o jakis pasjach...

metalowa

2010-12-25, 10:30
SleThu napisał/a:

Tak się napowietrzył, ze chodzenie sprawia mu problemy.



haha:D dokładnie

Dżoszua

2010-12-25, 10:48