18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Petebox - człowiek orkiestra

verrnume • 2012-02-17, 11:00
nie przepadam za beatboxem, ale uwazam z tym gosciem beatbox osiaga to co graffiti z banksy'm

DjKloPS

2012-02-18, 00:29
A pionier Beardyman ? a Dub Fx ? a MC Xander ? a wielu innych ? wszyscy mają podobny styl tworzenia beatbox'u i są w tym świetni.

Millduck

2012-02-18, 01:14
Jeszcze z takich klejących sample na żywo (oprócz oczywiście boskiego Beardyman'a) Eclipse daje rade. A Roxorloops robi mistrzowską perkusję :)

AraL

2012-02-18, 12:32
Czy Ta piosenka ma wogole jakis Tytul ??

ojojoj

2012-02-18, 12:53
jak spotkam w krakowie na rynku kogos kto umie to co pitbox to wrzuce mu nawet 50pln do kapelusza

max_wayne

2012-02-18, 12:58
a o beardyman'ie to juz wszyscy pozapominali widze

wÅ...........³w

2012-02-18, 14:12
To może ja się wypowiem. Zajmuję się beatboxem zaledwie od 9 lat więc sądzę, że coś o tym wiem :roll:

Co do tego, co napisali koledzy:

ch*jciwcycki napisał/a:

Super po kolei sobie wszystko nagaral wielkie mi k***a co posyczec do mirofonu i to odtworzyc



kmonnz napisał/a:

Posycz kolego w takim razie, chętnie zobaczę jak Ci to wyjdzie.