18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Palcowa piosenka

Pfciuki • 2013-03-08, 15:16
Wersja "stopowa"


Pfciuki

2013-03-08, 22:21
Arczi.Milano napisał/a:




:lodowka:


Nic tutaj nie dodaje Żadnych k***a filmików i się doj***łem bo jestem zielony i mam w dupie to czy jest napis pokemon czy go tez nie ma bo jest ta zakazana morda i h*j.

"Co ma wspólnego z tematem avatar?"

Gówno ma wspólnego z tym tematem czyli tyle ile ty i twój mózg.

Gówno mnie obchodzi jakie odnosisz wrażenie podczas gdy cie murzyn w dupę łata.

Wbijam na sadola i komentuje szczerze i do bólu bo to k***a sadol a nie jakieś gówno.

k***a ale się uczepiłem tego gówna zupełnie jak Cb.

Aha i weź wypie**alaj z takimi filmikami bo to jest jak już napisałem sadol a nie k***a Teletubisie więc wypie**alaj.

W dupie to mam ile masz postów i jaki jesteś to super na sadolu ale sam tego chciałeś. :idzwch*j:



Tak mi się Ciebie szkoda zrobiło, że podarowałem Ci piwo...
Najprawdopodobniej cierpisz na syndrom małego pyrdka, tak mi przykro, ale to nieuleczalne.

Superfunfel

2013-03-08, 22:57
Przynajmniej nie obija sobie palca o stołki :P

Arczi.Milano

2013-03-08, 23:13
Pufcik napisał/a:



Tak mi się Ciebie szkoda zrobiło, że podarowałem Ci piwo...
Najprawdopodobniej cierpisz na syndrom małego pyrdka, tak mi przykro, ale to nieuleczalne.




Ciekawe skąd wiesz że to nieuleczalne :D

:chomik:



Ja daję sobie spokój i nie będę Cb jechał chyba że mnie sprowokujesz więc zamiast lepiej :wodka:


Adios

Pfciuki

2013-03-09, 00:14
Arczi.Milano napisał/a:




Ciekawe skąd wiesz że to nieuleczalne :D

:chomik:



Ja daję sobie spokój i nie będę Cb jechał chyba że mnie sprowokujesz więc zamiast lepiej :wodka:


Adios