18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Ogar 120%

~Velture • 2018-08-18, 17:47
Gość podczas zabawy na torze Hockenheimring miał awarię hamulców.
Pewnie 90% sadolowych ekspertów by też dała radę ale szacuneczek dla typka, że nie spanikował i wiedział co zrobić. :piwo:


KrwawyEric

2018-08-18, 18:56
Niezły sk***ysyn :krejzi: liczyłem jednak na to, że go obróci i będzie materiał godny harda

Tryper

2018-08-18, 20:33
Też jestem zdania, że większość sadoli lepiej wybrnęłaby z tej sytuacji. Szczególnie ta część bez prawa jazdy :)

~DMT

2018-08-18, 20:34
Erutlev napisał/a:

wiedział co zrobić. :piwo:



Nie, nie wiedział, przyfarcił... Już wyjaśniam, bo jestem w tej dziedzinie ekspertem...

Widać, że tył napęd (unoszenie przodu przy daniu w p*zdę), moment, w którym się skapował, że jest po heblach, był jeszcze na prostej. Po obrotach słychać, że nie przebija biegów w dół, czasu przed zakrętem miał jeszcze na -3 i ułożenie samochodu pod zakręt, a następnie +1 i wszedłby bez problemu, przy flat oucie... Zanim podjął właściwą decyzję o redukcji, było już za późno...

W ogóle, jakie podejmowanie decyzji? Ktoś, kto umie zapie**alać i przede wszystkim nie tylko na prostej, ma to już w pamięci mięśniowej, i reakcja jest naprawdę błyskawiczna...

PO RAZ KOLEJNY POWTARZAM: JEDNA RĘKA NA KIEROWNICY, A DRUGA NA LEWARKU (oczywiście w gotowości na domkniecie skrętu), NIE JEST DOMENĄ REMIZOWYCH TUNERÓW!!!

Ot niedzielny kierowca na torze...

Ps. Tak wiem, w NFS mi się udawało... :amused:

macioshow

2018-08-18, 20:43
@up w sumie zainteresowałeś mnie, co to znaczy że jesteś ekspertem?
Jesteś prosem w gokartach, amatorskich rajdach, jeździsz z wujkiem księdzem na ryby czy po prostu nie od wczoraj grasz w GTA?
A jeżeli coś potrafisz to pewnie masz jakieś swoje wideło, więc nie krępuj się i wrzucaj, albo podaj linka jak już wrzuciłeś gdzieś indziej, bo wiesz... Za materiał własny zawsze piwo ;)

~DMT

2018-08-18, 21:00
macioshow napisał/a:


Jesteś prosem w gokartach, amatorskich rajdach, jeździsz z wujkiem księdzem na ryby czy po prostu nie od wczoraj grasz w GTA?



Kilka leveli wyżej, ale o tym nie będę pisać, a tym bardziej wrzucać filmików, których z resztą nie ma, bo to jest właśnie zasada nr1... 8-)

aaaaaaaaaaaaaa

2018-08-18, 21:07
Tak... bo najlepiej postawić się bokiem... miał fuksa, że nie zaj***ł i tyle.
Nie, ja bym tego lepiej nie zrobił, przynajmniej nie świadomie. Mam odruchy typu kontra itp, ale z wszystkich sytuacji z jakich wyszedłem, to raczej uważam za jakiś odruch niż świadomy wybór. Nie uważam się za eksperta :mrgreen:

jakubczyk1985

2018-08-18, 22:25
Amerykańskie auta sportowe nie są na tor tylko od świateł do świateł.Zerknijcie czasem na jakiegoś mustanga jakie ma heble w 20-paro calowych kołach,fiat panda ma większe tarcze hamulcowe...

hfbnmiuytp

2018-08-18, 22:30
@MaszAyAIDS, z tym unoszeniem przodu to tak sobie myślę że beke zrobiłeś ale na wszelki... W twoim passacie jak dajesz gaz w p*zdę to rozumiem, że tył ci się unosi? Albo buja na boki?

lm65

2018-08-18, 22:42
Phi zawsze tak robię.
grając na kompie w gierkę forza motorsport 6

powoluku

2018-08-18, 22:47
Pan o ręcznym zapomniał? Na ręcznym idzie naprawdę ładnie auto zatrzymać.

avic

2018-08-18, 22:58
@~MaszAyahuaskę a nie lepiej, żeby próbował zablokować dyfer wbijając np 2kę i wtedy spróbować postawić auto bokiem i gaz podłoga?

HalfGod

2018-08-18, 23:14
Mógł hamować skrzynią biegów.

Dr.Greenthumb

2018-08-18, 23:32
MaszAyahuaskę napisał/a:


Widać, że tył napęd (unoszenie przodu przy daniu w p*zdę)...


Dalej mogłem nie czytać...

A gdy napęd masz na przód to przód się nie podniesie? tył nie siada?

Nie muszę na torze jeździć żeby wiedzieć jak zachowuje się zawieszenie w samochodzie. :idzwch*j:

Wystarczy że widziałem sprinty uliczne na zlotach, ale co ja tam wiem... przewidziało mi się.. przy starcie i zmianie biegów zawieszenie w ogóle nie pracuje jak nie masz napędu na TYŁ! :roll:

Edit: Co do tematu.. silnik by go trochę wyhamował ale i tak pruł swoje więc dobrze wykombinował. Sam w takiej sytuacji wpadłbym pewnie w panikę i zapomniałbym gdzie mam łeb, ogólnie myślę że bym się rozpie**olił, ale sadol za to by bokiem auto postawił, kontrę zarzucił i bokiem przepie**oliłby cały zakręt :-P