18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Ocena z wykrzyknikiem

Prometheus_Coprophagus • 2013-12-02, 15:25
Syn matematyka przyniósł do domu klasówkę, a tam ocena "5!". Matematyk obejrzał arkusz i dopisał "120".

ginx2666

2013-12-03, 21:31
mloncur napisał/a:




witamy studenta humanistyki, napisz kiedy skończysz studia to wpadnę po frytki



Studiuję zaocznie informatykę na AGH. ch*jnia jakich mało - blisko 20% zajęć przepada, bo albo lektorów albo ćwiczeniowców nie ma, a dziekanat studiów zaocznych to porażka (zero terminowości i współpracy z innymi wydziałami i SJO). A ja za to jak głupi, k***a, płacę.

Na takim UEKu to przynajmniej wirtualny dziekanat był w porządku...

Goger

2013-12-03, 21:35
Silnia była w liceum, jeśli dla kogoś to poziom AGH to widocznie jest po gimnazjum

zukuLBW

2013-12-03, 21:38
@Goger zaraz tam po. Może jeszcze nie skończył?

Małolata

2013-12-03, 21:52
trampolina napisał/a:

silnie w gimnazjum to nic nadzwyczajnego, przynajmniej ja mialem



Goger napisał/a:

Silnia była w liceum, jeśli dla kogoś to poziom AGH to widocznie jest po gimnazjum



A ja tego nie miałam ani w gimnazjum ani w technikum.

mataertest

2013-12-03, 21:59
to ciekawe jak rozwiązywałaś zadania z prawdopodobieństwa

.Piotrek

2013-12-03, 22:04
k***a, w żadnej szkole nie ma nic o wymianie żarówki, gotowaniu itd. Czy to oznacza że nikt poza elektrykami nie powinien umieć wymienić żarówki?

koń rafał

2013-12-03, 22:07
@ginx2666 no jak jesteś zbyt głupi na dzienne na AGH i ci sie nie podoba na zaocznych to wypie**alaj na UJ, dziekuję dobranoc.

!Timon

2013-12-03, 22:21
@Małolata

Jeśli kiedykolwiek zastanawiałaś się dlaczego obecny poziom w większości szkół jest słaby to masz już swoją odpowiedź.

Pecikk

2013-12-03, 22:30
Lepiej jakby ojciec był informatykiem, bo by to na 512 przerobił.

go...........et

2013-12-03, 23:41
Małolata napisał/a: