Listopad 2016
PNWTŚRCZPTSOND
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    
Grudzień 2016
PNWTŚRCZPTSOND
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
Styczeń 2017
PNWTŚRCZPTSOND
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

złodziej

779
Daj piwo
marmurowychuj @ 2017-01-03, 11:01 [skopiuj link] [zgłoś duplikat]
W Gdańsku na jarmarku
:ok:
vFork @ 2017-01-03, 13:14  Najlepszy komentarz Najlepszy komentarz (118 piw)
Opowiem wam historie jak cygani kradną w gdansku na jarmarkach :)
Kiedys za małolata sprzedawalem gazety na jarmarku i podchodzi do mnie cygan z cyganką ale nie ubrani jak cyganie, koles z aparatem na szyji,w ogole nie wzbudzali podejżeń, wygladali jak turyści. Koleś prosi o gazete no i go kasuje, chyba 1,30 kosztowala wtedy, nei pameitam. Koleś daje mi 200 zł i pytam czy ma drobne mowi ze nie... no to ch*j, wydaje z 200, w trakcje wydawania on oddaje mi moje pieniadze, chce z powrotem swoje 200 i mowi ze ma drobne, daje mi 2 zł i mowi ze jest ok. poszedl. Przy liczeniu kasy na koniec okazalo sie ze brakuje mi 50 zł chyba, nawet wtedy sie nie skapnąłem, myslalem ze zgubilem bo kase mialem w kieszeni tylko okazalo sie ze wszysstkie nasze stoiska tak opie**olil :)
Kilka lat pozniej ide jarmakiem w lato i chce kupic oscypek za 3 zł i podchodza trzy cyganki, jedna mowi ze chce oscypek i daje 200 zł.. :D k***a jak ja tam ryja piłowalem to nei macie pojęcia, wytlumaczylem sprzedajacemu jak mnie kiedys oj***li, a cyganki zbluzgaly mnei od sk***ysynow :D Uważajcie na ten myk.
The End

Szuflandia

706
Daj piwo
krzyks @ 2017-01-03, 12:30 [skopiuj link] [zgłoś duplikat]
Dawaj, schowamy się w szufladzie 8-)

nowynick @ 2017-01-03, 13:32  Najlepszy komentarz Najlepszy komentarz (67 piw)
Na ich szczęście to była szafeczka z ikei, której podstawowym budulcem jest karton a nie dębowy ciężki mebel...

Niemniej przy dzieciach takie rzeczy kręci się do ściany. No nie ma chyba zdrowego dzieciaka, który by się nigdy nie wspinał na meble

Zabawa na lotnisku

563
Daj piwo
RapujacyToster @ 2017-01-03, 14:12 [skopiuj link] [zgłoś duplikat]
Gdy w robocie nudno :amused:

nowynick @ 2017-01-03, 14:38  Najlepszy komentarz Najlepszy komentarz (59 piw)
szczękoczułki napisał/a:
Trudne zadanie postawili przed bhp-owcem, w sprawie opisu okoliczności ,,wypadku w pracy".


łatwizna:
"Upadek pracownika ze schodków platformowych w czasie walki rycerskiej na kopie toczonej przy użyciu ww. platformy rozpędzanej ręcznie przez obsługę terminala. Z uwagi na wzmocnienie odzieży ochronnej pracownika zbroją płytową z XIV wieku (repliką) i amortyzację upadku asfaltem pracownik po oględzinach lekarskich i podpisaniu aneksu do umowy o pracę (obniżka uposażenia z uwagi na zatajenie debilizmu pracownika) powrócił na stanowisko pracy".

Halo, policja? Znalazłam coś w koszu...

446
Daj piwo
krzyks @ 2017-01-03, 11:45 [skopiuj link] [zgłoś duplikat]
...w szkolnej toalecie. :facepalm:

~Angel @ 2017-01-03, 11:51  Najlepszy komentarz Najlepszy komentarz (109 piw)
Wyciągnęła - gówniak i wyj***ła ponownie do śmieci :smiechzula:

Corsą po plaży

334
Daj piwo
krzyks @ 2017-01-03, 10:24 [skopiuj link] [zgłoś duplikat]
Nie wszystkim się podoba taka zabawa 8-)

Eth @ 2017-01-03, 10:54  Najlepszy komentarz Najlepszy komentarz (42 piw)
Prawidlowo, plaze nie sa od jezdzenia sypiacymi i syfiacymi gownami.

Sąsiadka

320
Daj piwo
Ratoshi @ 2017-01-03, 08:28 [skopiuj link] [zgłoś duplikat]
Wystawiłem głowę za płot i zobaczyłem sąsiadkę opalającą się w bikini.
- Wow, śliczna jesteś, mam nadzieję, że umiesz wykonywać sztuczne oddychanie.
- Czyżby mój widok odebrał ci dech w piersiach chłopczyku? - zawadiacko mruknęła.
.
.
.
.
.
- Nie, właśnie potrąciłem twojego syna. :lol:

Uwaga, proszę o ciszę

313
Daj piwo
LegendarnyZiom @ 2017-01-03, 17:59 [skopiuj link] [zgłoś duplikat]
Pora na kazanie.

km2bp @ 2017-01-03, 19:13  Najlepszy komentarz Najlepszy komentarz (77 piw)
Przypomniało mi się to :



Może nie wszyscy znają . :-)
   Popularne tagi
grot  śmieci w aucie  jedzenie mięsa  wiśta  vitaliztv  uboczne  wściekłą  szalona dyskoteka  2015/04/30  imadełka  rajcza  gau ngao gau  turniej sportowy  marble tsunami  splaszczanie  moebius.2013  jurassic park world  wystrzał.strzałbroń  drogie bilety
[ KWEJK ] [ JEB Z DZIDY ] [ WĄCHAM KSIĄŻKI ]