18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach

Nieudany "prank" braci Jalal

Chorusek • 2015-12-28, 20:16
Zapewne kojarzycie braci Jalal, którzy wkręcali ludzi podrzucając im torbę z "bombą" http://www.sadistic.pl/kaboom-vt392500.htm

Jedna z ich ofiar wyszła na przeciw naszym oczekiwaniom i prawie wysłał do allaha jednego z nich podczas kręcenia kolejnego filmiku.
Niestety dziura w brzuchu nie była na tyle groźna i koleś przeżył.

Oryginalny tekst:

Cytat:

The Jalal brothers recently gained massive notoriety after posting a series of videos to Facebook where they dress up in Arabic-style robes and hurl suspicious parcels at random strangers while running off and sparking panic in their targets. The brothers, a group from Melbourne, Australia, call themselves the Jalals and just yesterday posted their third bomb scare prank video. The reactions they get are typically the same – the victim running away in sheer panic whether out of their vehicle, up an escalator, or even into a body of water.

This time, however, they apparently got a different reaction while filming for their fourth video. One of the brothers, Arman Jalal, was shot in the stomach after ‘pranking’ the wrong man. The incident occurred late Tuesday night in a parking garage in East Melbourne. The brother is said to be in critical but stable condition at St Vincents & Mercy Private Hospital.

The man they pranked, Scotty Southam, 31, is currently being questioned by Victoria Police but there are reports that he will not be charged.

HO...........OR

2015-12-28, 20:20
Ten co ich postrzelił powinien jeszcze ich pozwać do sądu za straty moralne.

domat1

2015-12-28, 21:21
pranki sranki

stery_srh

2015-12-28, 23:16
Prawie posłał do piachu typa, który tylko robił sobie jaja i nie będzie miał postawionych zarzutów. U nas nawet w trakcie prawdziwego napadu, lepiej się nie bronić przed bandytami, żeby przypadkiem im krzywdy nie zrobić, bo samemu się w pasiaki pójdzie pierdzieć...

zły_skurwiel

2015-12-29, 00:10
Niemożliwe, przecież wszyscy którym podrzucali torbe byli podstawieni.

Olqski

2015-12-29, 00:40
Ta historia to fake, niestety... :(

the_satyr

2015-12-29, 00:43
tez mam cytat:

"There’s a phony story circulating the internet that’s gone viral, and it’s simply not true. No, the Muslim fake backpack bomb prank guys known as the Jalal Brothers did not get shot."

RapujacyToster

2015-12-29, 04:12
Pred napisał/a:

przesadzacie... jak nie przepadam za prankami tak ten mnie rozbawil. Szkoda tylko ze ktorys go pierw nie zastrzelil

Hehe k***a masz co chciałeś :amused:

jonatan

2015-12-29, 10:28
Fajnie by bylo, gdyby... akurat w tych czasach, to prank w siur slaby... debile.