18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Nietypowa czołówka ;)

lombardzista22 • 2016-04-08, 15:41
Czołówka pewnej klasy maturalnej.
Polecam obadać, zanim dojdzie do masowego bólu dupy w stylu "Na h*j mje szkolna czoluwka, jusz skączylem gimnazjum".
Autorem nie jestem, udziału w tym nie brałem, ale pomysł ciekawy, samo wykonanie też jest konkretne (Tutaj głównie o wykonanie chodzi, gdyby była ch*jnia, nie wstawiałbym Wam tego).

Paralityczne ruchy, powszechny brak mózgu, a i tak się grało.
Film parodiuje GTA SA, myślę, że tego tytułu nie trzeba tutaj przedstawiać :roll:
Miłego oglądania :mrgreen:


gaclav3

2016-04-09, 11:53
@drzewko_banzai Mam to samo. Nie rozumiem zachwytu nad wykonaniem, bo jest słabe. Można już było użyć jakiejś stabilizacji, choćby zakupić mały steadycam za 100 zł i follow cam byłby o niebo lepszy. Do tego te polskie znaki... Krew zalewa (pracuję jako grafik, więc takie schorzenie zawodowe). Montaż mocno amatorski jak na dzisiejsze czasy, kiedy każdy może mieć na domowym laptopie małe studio filmowe. Nałożyłbym jakiś fajny filtr, zbalansował kolory i byłoby git. Te zdjęcia na początku to też śmiech na sali :D Wiem, że to nie ma być hollywoodzka produkcja itd. więc po co ból dupy... Chodzi mi tylko o to, że zachwyty nad jakością i wykonaniem są debilne. Powiecie - zrób coś sam, a nie pie**olisz. No tak, mógłbym, ale żeby nie wyszło z tego takie gówno potrzebowałbym dużo czasu, którego niestety nie mam tak jak Ci maturzyści (przed którymi jeszcze 5 lat opie**alania się na studiach i może wtedy coś lepszego ogarną). Wolę nie robić nic i zrobić gówno.

No, ale parodia bugów gry i ruchów postaci kozacka na maxa :)

lombardzista22

2016-04-09, 12:14
gaclav3 napisał/a: