18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Niemieckie ładowarki samochodów elektrycznych ..

~McSadol • 2024-04-07, 20:01
ekologia ponad wszystko ... :lol:


Halman

2024-04-07, 20:08
unijne dyrektywy w praktyce

żmij

2024-04-07, 20:19
Halman napisał/a:

unijne dyrektywy w praktyce



Kogoś to jeszcze dziwi?


d-_-bE.Prigozhin61

2024-04-07, 20:27
I tak to bardziej ekologiczne rozwiązanie jak wlać tą samą ilość do samochodu spalinowego

hawusss

2024-04-07, 20:28
Jak byś uważał na fizyce w podstawówce, to byś wiedział, że zarówno agregat, jak i silnik elektryczny mają ponad 80% wydajności, natomiast silniki spalinowe w samochodach mają ok. 40%. W praktyce oznacza to, że żeby przejechać 100km, auto z silnikiem spalinowym potrzebuje ok. 2x więcej paliwa niż auto elektryczne ładowane z takiego agregatu jak na filmiku.

~McSadol

2024-04-07, 20:32
hawusss napisał/a:

Jak byś uważał na fizyce w podstawówce, to byś wiedział, że zarówno agregat, jak i silnik elektryczny mają ponad 80% wydajności, natomiast silniki spalinowe w samochodach mają ok. 40%. W praktyce oznacza to, że żeby przejechać 100km, auto z silnikiem spalinowym potrzebuje ok. 2x więcej paliwa niż auto elektryczne ładowane z takiego agregatu jak na filmiku.



Agregat ma może 80% sprawności oczywiście prądnicy -generatora natomiast jego silnik spalinowy tylko ok 35% . Idź na fizykę jeszcze raz ..


smc

2024-04-07, 20:34
Jeśli mam Teslę, ładuję ją z tego punktu, on zasilany jest agregatem , a agregaty napędzany jest silnikiem Diesla, to znaczy, że Diesel jest ekologiczny i spełniam wszystkie wymagania.

Sadol uczy I bawi.

Anonimowyja

2024-04-07, 20:35
To nie wygląda na stałą instalację, raczej jakaś tymczasowa.

hawusss napisał/a:

Jak byś uważał na fizyce w podstawówce, to byś wiedział, że zarówno agregat, jak i silnik elektryczny mają ponad 80% wydajności, natomiast silniki spalinowe w samochodach mają ok. 40%. W praktyce oznacza to, że żeby przejechać 100km, auto z silnikiem spalinowym potrzebuje ok. 2x więcej paliwa niż auto elektryczne ładowane z takiego agregatu jak na filmiku.



Agregat nie ma sprawności 80%, sam silnik diesla pracujący w optymalnym zakresie obrotów i obciążenia będzie miał sprawność w granicach 40%, generator okolice 90%.
Co ciekawe, biorąc pod uwagę energię elektryczną czerpaną z węgla (sprawność elektrowni ok 40%), straty na przesyle, to pociąg zasilany z sieci trakcyjnej i auto z silnikiem diesla mają podobną sprawność.

żmij

2024-04-07, 20:44
hawusss napisał/a:

Jak byś uważał na fizyce w podstawówce, to byś wiedział, że zarówno agregat, jak i silnik elektryczny mają ponad 80% wydajności, natomiast silniki spalinowe w samochodach mają ok. 40%. W praktyce oznacza to, że żeby przejechać 100km, auto z silnikiem spalinowym potrzebuje ok. 2x więcej paliwa niż auto elektryczne ładowane z takiego agregatu jak na filmiku.



Nie "agregat" a prądnica. Agregat to ów silnik spalinowy o sprawności mniej więcej takiej, jak napisano powyżej i prądnica, którą napędza. Ich sumaryczna sprawność to ok. 32%, jeśli przyjmiemy wartości, które podałeś, geniuszu.
Nie jesteś czasem spokrewniony z posłanką Biejat?
Jakbyś uważał na fizyce- też byś tak policzył.
A jakbyś uważał na j. polskim- nie napisałbyś "jak byś".
Won do szkoły, ekologu.


Veni_Vidi

2024-04-07, 20:52
Ładowarki niemieckie na ropę, a kot polski, z miasta Łodzi pochodzi...

kris1978

2024-04-07, 21:04
hawusss napisał/a:

Jak byś uważał na fizyce w podstawówce, to byś wiedział, że zarówno agregat, jak i silnik elektryczny mają ponad 80% wydajności, natomiast silniki spalinowe w samochodach mają ok. 40%. W praktyce oznacza to, że żeby przejechać 100km, auto z silnikiem spalinowym potrzebuje ok. 2x więcej paliwa niż auto elektryczne ładowane z takiego agregatu jak na filmiku.



Ty fizyk, a agregat jak produkuje prąd?

baronturbina

2024-04-07, 21:25
hawusss napisał/a:

Jak byś uważał na fizyce w podstawówce, to byś wiedział, że zarówno agregat, jak i silnik elektryczny mają ponad 80% wydajności, natomiast silniki spalinowe w samochodach mają ok. 40%. W praktyce oznacza to, że żeby przejechać 100km, auto z silnikiem spalinowym potrzebuje ok. 2x więcej paliwa niż auto elektryczne ładowane z takiego agregatu jak na filmiku.


k***a, ale cię zaorali hahaha
Dorzucę cegiełkę! A wiesz że lokomotywy spalinowe są tak na prawdę elektryczne? hahahah

żmij

2024-04-07, 21:32
baronturbina napisał/a:

k***a, ale cię zaorali hahaha
Dorzucę cegiełkę! A wiesz że lokomotywy spalinowe są tak na prawdę elektryczne? hahahah



Tak naprawdę są hybrydowe

:mrgreen:

Galala

2024-04-07, 21:35
co w tym dziwnego, nawet jakby to było podłączone do sieci to i tak większość prądu produkują elektrownie węglowe. Perpetum mobile jest nie możliwe, prąd nie bierze się znikąd

Baronessa

2024-04-07, 21:35
hawusss napisał/a:

Jak byś uważał na fizyce w podstawówce, to byś wiedział, że zarówno agregat, jak i silnik elektryczny mają ponad 80% wydajności, natomiast silniki spalinowe w samochodach mają ok. 40%. W praktyce oznacza to, że żeby przejechać 100km, auto z silnikiem spalinowym potrzebuje ok. 2x więcej paliwa niż auto elektryczne ładowane z takiego agregatu jak na filmiku.


Co ty pie**olisz?! Jakieś dyrdymały wyssane z dupy typu "gruba i stara świnia r*cha się lepiej, jak młoda i szczupła c**a"...