18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Motocyklista vs Osobówka

di...........94 • 2013-06-02, 19:06
Idiota wymusza pierwszeństwo.

Wersja 1080p watch?v=DElQ0_XN79I

Coby

2013-06-03, 00:56
HariDee napisał/a:

Oj, tak mi przykro motocyklisto ;) )
Toz to ewidentnie wina kierowcy samochodu! NIE PATRZYL W LUSTERKA! Och, coz za strata..
hahaha, ch*j w dupe motocykliscie.



japa śmieciu! chciałeś być zabawny? Ty pewnie ani samochodem, ani motocyklem, nawet wózkiem w dzieciństwie nie jeździłeś, co najwyżej taczką

styq

2013-06-03, 21:44
Pracuję jako zawodowy kierowca (uwiarygodnienie mojej postawy na drodze), więc patrzę w lusterka, ale strasznie mnie wk***iają motocykliści, którym wydaje się, że wszystko im wolno. Panowie motocykliści ja mogę patrzeć w lusterka, a czy wy możecie przestać zapie**alać w terenie zabudowanym, gdzie jest natężony ruch pieszych i innych pojazdów? To że przy rozp***uchy po was zostają flaki to jedno, a drugie jest to, że dosyć mam tych pretensji i nalepek "patrz w lusterka"! W tym filmiku wina kierowcy samochodu, ale nie wydaje mi się żeby ten motocyklista jechał z prędkością zbliżoną do dozwolonej. Was po prostu nie widać! Jeżeli Kowalski porusza się cały dzień z prędkością 60/90km/h to nie miejcie do niego pretensji, że motor jadący 100km/h szybciej niż jest do dopuszczalne jest trudny do spostrzeżenia. Takie małe poskarżenie się na sytuacje na drogach. Nie jesteście świętymi krowami! Przestańcie zapie**alać w miastach, bo gdybyście jeździli przepisowo, bądź o te 30km/h szybciej (jak większość osobówek) to na pewno większość normalnych kierowców nadążała by zaobserwować was w lusterkach... ale jeżeli zapie**alacie po 160km/h w mieście to bez pretensji, że was nie widać.

Hollo

2013-06-04, 00:03