18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Moto...

~Velture • 2018-05-30, 18:49
Komentarz pozostawiam wam ;)


Sosna84

2018-05-31, 06:23
Rozpieralają mnie komentarze o podludziach, motop*zdach, zjebach, k***ach na szlifierkach. Szczególnie w wykonaniu pryszczatych piwniczaków, którzy musieliby w rowerze mieć boczne kółka, bo inaczej rozj***li by sobie krzywe ryje.
Sam jeżdżę na motocyklach od prawie 15 lat i sram na was. Akurat społeczność motocyklistów na drogach jest dużo bardziej empatyczna, niż Sebixy w beemwu, albo Janusze w Passeratti.
Najlepszy przykład kilka tygodni temu w Siemianowicach Śląskich. Ludzie stali i za głowy się trzymali, a tylko k***a mać motocyklista faceta na ulicy reanimował...
Więc czasem mam prośbę - zamknijcie p*zdy.

edek.bajzel

2018-05-31, 06:57
usiłowanie zabójstwa za złamanie przepisów ruchu drogowego,
ja nie pie**ole, co za czasy

licho_nie_spi

2018-05-31, 07:18
i te "kurtki" "Street Racers"...... to jest identyczne do "stadionowi huligani" dlatego powinien być shootgun, gaz, pałowanie i na 48.... a później wyrok.

jcoob

2018-05-31, 07:45
mnie rozpie**ala laska nagrywająca, tam na ulicy głośne motóry a ta głópia po chodniku na piechte leci, nie wziął nikt na kierownicę albo bagaznik?

Maja83

2018-05-31, 08:45
Powinni móc strzelać do krzykaczy, ścierwo ma milczeć jak władza gnoi.

wildu88123

2018-05-31, 13:28
@Sosna
Fajnie, że społeczność motocyklistów stawiasz na równi z sebixami i januszami czterech kółek. I chyba masz rację, w tym zestawieniu najmniej przeszkadzają mi motop*zdy.
Co do twojego przykładu w Siemianowicach Śląskich - skoro motocyklista reanimował kolesia to co miała robić reszta, żeby nie wyjść na złych ludzi? Dopingować?

Argeusz

2018-05-31, 13:29