Colt, ktory bedzie startował w górskich samochodowych mistrzostwach polski. Wrzucam dla tych, ktorzy choć troche lubią motoryzacje, mała specyfikacja tego szerszenia:
Silnik: 4G63 MIVEC 4-cylindrowy, 16V, 2.0 DOHC
Pojemność silnika: 1997 cm3
Moc maksymalna: 450 KM
Turbo: Evo IX RS
Maksymalny moment: 728Nm
Skrzynia biegów: 5-cio biegowa, sekwencyjna
Sprzęgło: stalowe, suche, dwutarczowe
Napęd: stały na cztery koła
Zawieszenie: Reiger
Hamulce: Evo IX Brembo VO, wentylowane, pływające tarcze
Opony: Michelin
Felgi: ARCASTING
Koła: asfalt: 9x18" i 8x18''
Świetnie drze japę! A z byt krótki rozstaw osi nie będzie miał negatywnego wpływu na szybkie zakręty? Lepszy nie byłby jakiś samochód z dłuższym rozstawem osi?
Pewnie tak aktualnie wystrojony ale jak jest dobra baza to już tylko kwestia dobrać wszystko pod konkretny użytek.
Generalnie 4G63 to kozacki motor. Może i trzeba wj***ć wagonik PLN, waży jak na R4 trochę dużo ale "know how" i ilość aftermarketowych gratów jest zapierająca dech w piersiach.