18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

"Merry Christmas" From Slipknot!

PlacekVIP • 2011-12-24, 15:51
Takie tam "Merry Christmas" ;) :sparta: :mikolaj:

pauzamaja

2011-12-25, 14:28
@up Widać, że j***ny dresik. "Brudas" by ci skopał mordę glanami. Mimo wszystkiego Merryxmas i nowego ortalionu pod choinka zyczę

meme18

2011-12-25, 14:29
Brudasy... ale jakie zajebiste :)

KamykHC

2011-12-25, 16:05
Nie rozumiem jak można doj***ć się do takich performerów grających jakby nie patrzeć, świetną muzykę. Nie znam się za bardzo z twórczością Slipknota ale słysząc ich kawałki jadą ciary po całym ciele. Dla wszystkich głupców zadufanych we własnej muzie, obojętnie jaką by nie była głeboki długi czarny ch*j w dupe. Zacznijcie doceniać artyzm, a nie tylko malkotencić. Żałosne k***y jesteście i tyle. Ja słucham zupełnie czego innego, ale nie narzekam. Slipknot jest i pozostanie sztuką sam w sobie

pauzamaja napisał/a:

@up Widać, że j***ny dresik. "Brudas" by ci skopał mordę glanami. Mimo wszystkiego Merryxmas i nowego ortalionu pod choinka zyczę

a ja też chodzę w dresie, a zespół ten uwielbiam. Nie szufladkuj tak ludzi

Ryuk

2011-12-25, 16:08
Bodziek93 napisał/a:

Nie dam piwa za ten filmik, takiej muzyki to wiecej niz nie lubie, slucha tego kazdy brudas, i to nie moj styl. j***ni szataniści spalili choinkę :/ w święta. To nienormalne.



Się k***a nie popłacz ;/

Maggot for life !

I ch*j mnie obchodzi czy ktoś mnie nazwie brudasem, zlewam po takich cieciach kurewsko zimnym moczem (na ciepły nie zasługują ;]), ale razi mnie w oczy jak widzę ciotowate komentarze. No kuźwa, to jest sadol czy piaskownica, c*pki?

pi73rmaster

2011-12-25, 16:21
Brudasy słuchają slipknota? Wypraszam sobie, już Wioletka Villas miała więcej metalowego poweru od Shitknota, w którym więcej słychać popowego brzmienia niż rockowej agresji czy jakiejkolwiek melodii.