18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Mam Talenta - Colin McLeod

ok...........w4 • 2012-12-12, 14:44
Dupny talent

cezar43

2012-12-12, 14:58
A ja wiem jak to zrobił: dogadał się z tymi prowadzącymi żeby te słowo powiedzieli...

k***a ameryki to ja nie odkryłem D:

pi...........ka

2012-12-12, 23:10
ja mysle ze zdał sie na królowa nauk jaką jest matematyka. Wyliczyl prawdopodobienstwo slow ktore sie powtarzaja w tych ksiazkach i zaryzykowal jak zwykle matematyka zawsze na propsie ;) wiem co mowie jestem studentem hehehehellmans ;)

slaba beke krece o tej porze ale dajcie pare piwek

NWC

2012-12-12, 23:10
Reklama gaci Calvina Claina czy jak to sie tam pisze :P

asd1235

2012-12-12, 23:30
pika napisał/a:

ja mysle ze zdał sie na królowa nauk jaką jest matematyka. Wyliczyl prawdopodobienstwo slow ktore sie powtarzaja w tych ksiazkach i zaryzykowal jak zwykle matematyka zawsze na propsie ;)



widziales te 4 ksiazki i widziales jakiej sa one grubosci? wiesz ile tam sie slow znajduje? i na pewno to slowo z tylka powtarza sie ze 120 razy, ta? -.-

Wg mnie mial 4 takie same ksiazki wlasnej roboty, ze wlasnymi stronami lecz z innymi okladkami :amused: Reszty mozecie sie sami domyslic.


pika napisał/a:

wiem co mowie jestem studentem hehehehellmans



pudliszki

tutus

2012-12-13, 00:16
/watch?v=hMjH1bvADII (za długie, żeby wrzucić)

6:50 podobna sztuczka, a kawałek dalej wyjaśnienie. Prawdopodobnie tu zadziałał w podobny sposób, jednak dalej nie wiem jak dokładnie

Rafao

2012-12-13, 02:58