“Liking isn’t helping” ("lajkowanie nie pomaga") to hasło jednej z bardziej poruszajacych kampani społecznych stworzonej przez Publicis Singapore Crisis Relief Singapur. Jest to organizacja niosąca pomoc ofiarom katastrof, prowadzona przez wolontariuszy. Zdjęcia użyte w kampanii są prawdziwymi fotografiami prasowymi zrobionymi podczas trzech wielkich katastrof: wojny, powodzi i trzęsienia ziemi. Na oryginalne fotografie zostały wmontowane zdjęcia dłoni z podniesionymi kciukami, naśladujące Facebookowy znaczek "lubię to".
Pomysł jest prosty, ale śmiały - wirtualne rzeczy nie liczą się w prawdziwym życiu. Nawet miliard "lubię to" na Facebooku nie pomoże osobom w sytuacji kryzysowej w ich codziennych problemach. . Dlatego kampania prosi o działania. A ich mottem jest hasło: "Bądź wolontariuszem. Zmień życie ".
Powyższa kampania zostałą ogłoszona jako jedna z najpotężniejszych i najbardziej poruszających kampanii roku, "Liking isn’t helping" zdobył Złotego Lwa w kategorii prasowej na festiwalu w Cannes.
Raz moja znajoma udostępniła w statusie jakieś chore dziecko z napisem: udostępnij żeby pomóc. Zapytałem się jej: w jaki sposób takie udostępnienie mu pomoże. Odpowiedziała: a czy to ważne?