18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Lądowanie przy wietrze

glinkoln915 • 2015-10-08, 20:16
Wyobrażam sobie pasażerów... :kupa:

krakenwmajtach

2015-10-08, 22:03
Lądowanie nieudane, nie rozj***ł się, nie oglądać.

AtomicFeelings

2015-10-08, 22:22
Dlaczego właśnie tak mało jest filmów z akcji w samolocie?

jednoręki-ujeżdżacz

2015-10-09, 00:34
No nie ladowalem tak nigdy, ale gdybym widzial w oknie jako pasazer pas przy podejsciu... Kupa w majtach :)

CichaWoda

2015-10-09, 00:45
jak się najadłem grochówy to jak pierdłem to prawie się krzesła poprzewracały
i lepiej by wtedy samoloty nie latały koło mnie

hrabia9933

2015-10-09, 01:10
on zrobil jedno okrazenie, a ja jestem na piecdziesiatym pie**olontym osmym okrazeniu w maratonie po internecie

Henki

2015-10-09, 03:55
Dlatego na pilotów wydaje się masę pieniędzy na szkolenia, czasem autopilot nie da rady prawdziwemu doświadczeniu i tysiącami godzin za sterami czy to w symulatorach czy w samolocie.

Nikodem_Szulcc

2015-10-09, 04:27
I to jest k***a drift, a nie jakies podrabiańce :p


Ale go j***ny poderwał ...

eunstachy

2015-10-09, 07:35
@Henki jest dokładnie na odwrót. To pilot jest najsłabszym ogniwem bo - jak każdy człowiek popełnia błędy a błąd pilota jest najczęstszą przyczyną wypadów. Tyle się ich szkoli, żeby zminimalizować ten czynnik.

Mamula

2015-10-09, 11:35
@eunstachy to ciekaw jestem jaki automatyczny system wyląduje Ci przy takim wietrze.

Dirkuu

2015-10-09, 14:01
I powiedzcie, że klaskanie po lądowaniu jest złym zwyczajem Polaków.

Alferg

2015-10-09, 16:13
@Mamula zdajesz sobie sprawę, że bez komputera latanie np. czymś takim jak B-2 byłoby w ogóle niemożliwe, albo bardzo ciężkie. Myślę, że już dzisiaj są dostępne rozwiązania umożliwiające lądowania w cięższych warunkach niż byłby to w stanie przeprowadzić człowiek. To tylko kwestia czasu, gdy ludzie zostaną wyparci z tego typu zawodów, a przynajmniej nie będą potrzebni, do więcej niż towarzystwa, lub sytuacji awaryjnych.

worldoko

2015-10-09, 18:32
@up "Nie znam się, więc się wypowiem"

ska

2015-10-09, 21:58
Start i lądowanie zawsze jest wykonywane przez pilota. Ster autopilot przejmuje na wysokości przelotowej 8-11 tyś metrów. Dla mało doświadczonych pilotów odejście na drugi krąg to częsta reakcja na takie sytuacje, ale powstaje jeden problem. Kiedyś żeby zostać pilotem rejsowym trzeba było mieć przelatane minimum 10 tyś godzin no i większość z nich to byli piloci wojskowi więc doświadczenie dosyć spore. Obecnie norma jest znacznie niższa bo korporacje nie wymagają takiej ilości a większość kontroli awioniki przejmuje komputer- i starzy wyjadacze odeszli na emeryturę więc jest młode pokolenie. Pilot jak każdy człowiek jest w czymś gorszym a w czymś innym lepszy, ale to fakt większosc wypadków jest spowodowanych przez bład pilota.