i tak powinno być a nie oddawanie statku piratom i płacenie milionów $$$ okupu tej dziczy żeby się dalej zbroili i napadali na kolejne statki... UE FTW.
Interesowałem się trochę tą kwestią i teraz bardzo dużo firm transportowych woli zatrudnić ochroniarzy dla świętego spokoju, którzy wbrew pozorom mają od zaj***nia procedur do wykonania zanim otworzą ogień.
był fajny film jak chcieli zaatakować lotniskowiec albo jakiś niszczyciel , już nie pamiętam , ale fajnie się zdziwili jak okazało się że to marynarka wojenna ... j***ne bezmózgie brudasy
To nie UE tym razem, a IMO nałożyło take restrykcje, czyli takie morskie UE do którego należymy, mały szczegół.
A są takie restrykcje bowiem wnoszenie przez cywila broni (załoganci statku nie są służbami mundurowymi, wiadomo) do innego kraju podchodzi pod napad zbrojny, dlatego konwoje które wyjątkowo chronią niektóre statki są bez broni na statku do czasu wypłynięcia na wody niczyje, wtedy dopływa do nich barka z ich bronią, i tak zawsze muszą złożyć broń przy wpływaniu do portów, takie prawa.
IMO nałożyło take restrykcje, czyli takie morskie UE
Co za zj***ne porównanie. IMO nie ingeruje w ekonomię żadnego kraju, nie narzuca się we wszystkich dziedzinach jak UE. Organizacja IMO pilnuje porządku i bezpieczeństwa na morzu (wraz z STCW), dzięki czemu transport morski jakoś funkcjonuje.