18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Kapitan Bomba!

eru3 • 2014-03-06, 22:48


Żadne podróby nie umywają się do oryginału...

longlong7

2014-03-06, 22:58
a co on gęby niema że sie za niego odzywasz?! po prostu bomba

Wojtass84

2014-03-06, 23:21
Uwielbiam słowo "kurvix" ;-)

Radysh

2014-03-06, 23:52
Za stworzenie tego badziewia upie**oliłbym łapy "tfurcom"
oraz wszystkim, oglądającym toto, troglodytom.

eru3

2014-03-06, 23:56
Po co ta spina?

Przecież nie wszystko musi być arcydziełem o głębszych przemyśleniach kulturowych. Czasami robi się rzeczy czysto dla rozrywki i odprężenia umysłu głupotami. Przy okazji twórcy tego mają więcej oleju w głowie niż pewnie większość tutaj na Sadolu

mblbn

2014-03-07, 10:05
już myślałem, że nowy odcinek, a tu archeologia :(

boot212

2014-03-07, 11:07
@Radysh,
Pamiętam jak raz miałem zlecenie w pewnej firmie (pracuję w branży informatycznej), i zgadnij o czym przez chwilę rozmawiali właściciele firmy? Tak k***a właśnie o produkcjach GIT Produkcji. Ludzie o myśleniu trochę szerszym niż zwykłe smutasy mogą przy czymś takim się odprężyć, pośmiać. Ale dla Ciebie pewnie zajebistym humorem jest KAC WAWA i inne pok***ione pseudokomedie. Pomyśl sobie jak oglądasz następnym razem jakąś zj***ną komedię i śmiejesz się z tego że ktoś puści pierda, że niczym się nie różnisz od ludzi którzy oglądają bombę. Chociaż nie, skoro robisz spine w necie to jednak róznisz się, jesteś głupszy.

Winterstorm

2014-03-07, 11:37