18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Jeden dzwon to za mało

~tedwaha • 2023-10-14, 23:11
Dziś wieczorem na prospekcie miru w moskwie miał miejsce wypadek Jeep z dużą prędkością wjechał w samochód, powodując jego zapalenie. Ratownikom tak się spieszyło z gaszeniem płonącego samochodu, że sami spowodowali wypadek.




Ladyhann

2023-10-14, 23:16
Tak się zastanawiałam po przeczytaniu opisu, od kiedy ratownicy gaszą pożary. Ale się wyjaśniło,l.

smc

2023-10-15, 02:33
RuSSki mir..

SupremeLeader

2023-10-15, 09:45
Kiedyś był taki żart: "W Moskwie jeep zderzył się z BMW, troje uczestników odniosło lekkie rany postrzałowe..."

uzytkownik609

2023-10-15, 10:09
Tak im się spieszyło że ledwo szedł

radek225

2023-10-15, 10:35
Dlatego wolę mieć w samochodzie silnik Diesla. Pomijam tu oszczędność paliwa, czy moment obrotowy z samego dołu. Szkoda, że eurokołchoz wysłał Diesla na śmietnik technologii. I te pseudoartykuliki - "ludzie nie chcą kupować aut z silnikiem Diesla", "Silniki diesla coraz mniej popularne", a komentarze pod spodem mówią coś z goła innego. Czemu wolę Diesla? Trzeba się bardzo postarać, by opary ropy zajęły się ogniem. Już w XIX pierwsze silniki Rudolfa Diesla miały komory wirowe z wtryskiwaczami by ropa jak najlepiej zmieszała się z powietrzem. Teraz mamy common raile w których potrafi panować ciśnienie 1600 barów a to wszystko dlatego, że ropę naprawdę ciężko zapalić. Benzyna jest naprawdę niebezpieczną substancją. Opary są bardzo łatwopalne, wystarczy najdrobniejsza iskra, a czasem wystarczy, że benzyna będzie mieć kontakt z rozgrzanymi elementami silnika by doszło do zapłonu, co widać na tym filmie, czy po ostatnim wyczynie Sebastiana Majtczaka na A1. Diesel ani w tym ani w przypadku Majtczaka nie zająłby się ogniem.

420710247365

2023-10-15, 10:50
radek225 napisał/a:

Dlatego wolę mieć w samochodzie silnik Diesla. Pomijam tu oszczędność paliwa, czy moment obrotowy z samego dołu. Szkoda, że eurokołchoz wysłał Diesla na śmietnik technologii. I te pseudoartykuliki - "ludzie nie chcą kupować aut z silnikiem Diesla", "Silniki diesla coraz mniej popularne", a komentarze pod spodem mówią coś z goła innego. Czemu wolę Diesla? Trzeba się bardzo postarać, by opary ropy zajęły się ogniem. Już w XIX pierwsze silniki Rudolfa Diesla miały komory wirowe z wtryskiwaczami by ropa jak najlepiej zmieszała się z powietrzem. Teraz mamy common raile w których potrafi panować ciśnienie 1600 barów a to wszystko dlatego, że ropę naprawdę ciężko zapalić. Benzyna jest naprawdę niebezpieczną substancją. Opary są bardzo łatwopalne, wystarczy najdrobniejsza iskra, a czasem wystarczy, że benzyna będzie mieć kontakt z rozgrzanymi elementami silnika by doszło do zapłonu, co widać na tym filmie, czy po ostatnim wyczynie Sebastiana Majtczaka na A1. Diesel ani w tym ani w przypadku Majtczaka nie zająłby się ogniem.



Za to olej napędowy jest bardzo śliski. Po wycieku ze zbiornika trzeba zamykać autostrady i to czyścić. Ostatnio pół godziny czekałem na M6 bo trzy pasy musieli zamknąć.

radek225

2023-10-15, 10:52
420710247365 napisał/a:

Za to olej napędowy jest bardzo śliski. Po wycieku ze zbiornika trzeba zamykać autostrady i to czyścić. Ostatnio pół godziny czekałem na M6 bo trzy pasy musieli zamknąć.



Siedząc w domu albo leżąc w szpitalu po wypadku j***łoby mnie to. Rodzina która spłonęła na A1 już takich dylematów nie ma bo nie żyją.

Szary_Jeleń

2023-10-15, 13:03
ch*j tam ze stłuczką, ważniejsze jest ratowanie życia, zdrowia, mienia.

Rak.Odbytu

2023-10-15, 18:52
radek225 napisał/a:

Dlatego wolę mieć w samochodzie silnik Diesla. Pomijam tu oszczędność paliwa, czy moment obrotowy z samego dołu. Szkoda, że eurokołchoz wysłał Diesla na śmietnik technologii. I te pseudoartykuliki - "ludzie nie chcą kupować aut z silnikiem Diesla", "Silniki diesla coraz mniej popularne", a komentarze pod spodem mówią coś z goła innego. Czemu wolę Diesla? Trzeba się bardzo postarać, by opary ropy zajęły się ogniem. Już w XIX pierwsze silniki Rudolfa Diesla miały komory wirowe z wtryskiwaczami by ropa jak najlepiej zmieszała się z powietrzem. Teraz mamy common raile w których potrafi panować ciśnienie 1600 barów a to wszystko dlatego, że ropę naprawdę ciężko zapalić. Benzyna jest naprawdę niebezpieczną substancją. Opary są bardzo łatwopalne, wystarczy najdrobniejsza iskra, a czasem wystarczy, że benzyna będzie mieć kontakt z rozgrzanymi elementami silnika by doszło do zapłonu, co widać na tym filmie, czy po ostatnim wyczynie Sebastiana Majtczaka na A1. Diesel ani w tym ani w przypadku Majtczaka nie zająłby się ogniem.


Diesle są i będą w sprzedaży tak długo jak silniki benzynowe. Owszem, jest kampania żeby ludzi do nich zniechęcić ale Unia wcale nie traktuje ich gorzej niż benzyniaki. Jeśli ktoś traktuje, to władze niektórych europejskich miast, np. do Sztokholmu już dielslem nie wjedziesz, ale to ich własna decyzja, nie Unii. Więc nie siej dezinformacji.
Też jeżdżę dieslem, już piątym w życiu i na benzyniaka nigdy się nie przesiądę. I nie z powodu bezpieczeństwa ale po prostu lubię ten moment obrotowy.

420710247365 napisał/a:

Za to olej napędowy jest bardzo śliski. Po wycieku ze zbiornika trzeba zamykać autostrady i to czyścić. Ostatnio pół godziny czekałem na M6 bo trzy pasy musieli zamknąć.


Rozlaną beznynę też trzeba sprzątnąć, choćby dlatego, że jest łatwopalna. I nie, nie wyparuje sama bo to mieszanka różnych frakcji i te cięższe parują długo. Więc i tak musisz czekać.