Ale ten Burak ch*jowy jest, a do tego widać, że nagrywał to z kolega, a nie prawdziwym pracownikiem call center.
No i ch*j, że nagrywał z kolegą? Ten filmik miał pokazać jak wk***iający są pracownicy call center. Nie ich wina, taką mają pracę. I nie powiedziałbym, że jest ch*jowy, jest inteligentniejszy i bystrzejszy niż 99% ludzi tutaj. Jeśli znasz jakieś jego inne wypowiedzi powinieneś to dostrzec. Mówi sensownie, konkretnie i w miarę prostym, zrozumiałym językiem
Dziękuję następnym razem gdy zaproponują mi jakiś abonament powiem że mam obywatelstwo Demokratycznej Republiki Wysp Świętego Tomasza i Książęcej w końcu odhaczą mnie i dadzą mi spokój.
Slyszałem że ponoć dobrą metodą na tych wszystkich "konsultantów telefonicznych" jest odebranie telefonu a potem... puszczenie do słuchawki audiobooka. Konsultant nie może się sam przerwać rozmowy (bo dostaje wtedy karę, na którą musi zarabiać z 2 godziny minimum) a rozmowa jest przerywana z automatu po 15 minutach dopiero więc będzie musiał siedzieć i ccierpliwie wysłuchać do końca tego co mu puścicie
fake skad wiedziala ze ma na imie Slawomir, gdyby to wiedziala to by sie spytala czy ma przyjemnosc ze Slawomirem, to raz, a rozmowa tyczy sie migracji czyli z karty na obanament (centrale nie maja danych klientow na karcie)
Kiedyś powiedziałem babce, że nie będę z nią rozmawiał bo mi nieopłacalną ofertę wciska i do tego chce mi opchnąć telefon którego nie potrzebuję, rozłączyłem się.
Zaraz do mnie oddzwoniła i drze się "Ja panu wciskam? ja grzecznie chciałam porozmawiać." i się rozłączyła.