18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach

Iran odcięty od świata

Don • 2012-03-17, 22:16
Iran zostanie kolejną plamą na mapie?
Czy myślicie że to dobre rozwiązanie?
Czekam na wasze wypowiedzi.


Kod:
Dziś irańskie banki mają zostać odcięte od światowego systemu bankowego - poinformował w Lazaro Campos szef Towarzystwa Światowej Telekomunikacji Finansowej (SWIFT). Celem tego posunięcia ma być skuteczniejsze egzekwowanie sankcji, a zwłaszcza wymuszenie wstrzymania irańskiego programu nuklearnego poprzez utrudnienie jego finansowania. Zapowiedź tego posunięcia ogłosiła wcześniej Rada UE.

W ten sposób wstrzymany zostanie prawie całkowicie przepływ płatności z i do Iranu za pośrednictwem oficjalnych kanałów łączności międzybankowej. Odcięcie ma nastąpić w sobotę o godz. 16 czasu GMT (17 czasu polskiego)

 

NASTĘPNIE PO GODZINIE 20 ,00 CZASU POLSKIEGO NASTĄPI PROCES

WYŁĄCZANIA Z ŚWIATOWEJ SIECI

ŁĄCZ KABLOWYCH TELEFONICZNYCH , BLOKADA POŁĄCZEŃ KOMÓRKOWYCH WYCHODZĄCYCH I WCHODZĄCYCH  Z TERYTORIUM

IRANU

ZAGŁUSZANIE SYGNAŁÓW RADIOWYCH ORAZ TV

KROKI PODJĘTE MAJĄ NA CELU DO DNIA JUTRZEJSZEGO ODIZOLOWAĆ IRAN CAŁKOWICIE  ,

ZERO PRZEPŁYWU INFORMACJI ???

**********************************************************************

INFORMACJE TE POTWIERDZAJĄ W CAŁOŚCI ŹRÓDŁA IRAŃSKIE

I SZCZĄTKOWO ŹRÓDŁA MEDIALNE NA ŚWIECIE

Posunięcie to - jak oceniają analitycy - uderzy zwłaszcza w irański przemysł naftowy, ale może mieć też dotkliwe konsekwencja dla Irańczyków pracujących za granicą i przesyłających pieniądze rodzinom w kraju.

- Decyzja UE zmusza SWIFT do podjęcia działania. Odcięcie banków jest dla SWIFT niezwykłym i bezprecedensowym posunięciem. Jest ono bezpośrednim rezultatem wielostronnej, międzynarodowej akcji podjętej w celu wzmocnienia finansowych sankcji przeciwko Iranowi - powiedział Campos w opublikowanym oświadczeniu.

Mające swoją siedzibę w Belgii, pod Bruksela, Towarzystwo Światowej Telekomunikacji Finansowej (SWIFT) określane jest jako "spoiwo" światowego systemu bankowego. Za jego pośrednictwem dokonywana jest przytłaczająca większość międzynarodowych operacji finansowych. Służy też do przesyłania informacji między bankami. Ocenia się, że SWIFT pośredniczy codziennie w operacjach na sumę ponad 6 bilionów dolarów.

Odłączenie wyznaczonych irańskich banków od SWIFT zamknie główną arterię, za pośrednictwem której Teheran prowadzi interesy z resztą świata. Zachód ma nadzieję, że zmusi to Iran do ograniczenia jego programu nuklearnego, który - jak się podejrzewa - służy do produkcji broni atomowej.

Teheran stanowczo odrzuca te oskarżenia twierdząc, że program ma charakter cywilny i służy do produkcji energii elektrycznej.

Waszyngton powitał z zadowoleniem decyzję UE oświadczając, że odzwierciedla ona zgodne stanowisko społeczności międzynarodowej. Jednak niektórzy członkowie Kongresu USA domagają się jeszcze surowszych posunięć. Chcą aby wszystkie irańskie instytucje finansowe zostały odcięte od SWIFT, a nie jedynie wyznaczone.

Wcześniej administracja prezydenta Obamy ogłosiła już szereg posunięć utrudniających bankom prowadzenie interesów z Iranem, a zwłaszcza eksport irańskiej ropy naftowej. Eksport ropy stanowi jedno z głównych źródeł dochodów Iranu.

Chiny i Indie zapowiedziały, że będą nadal importować irańską ropę, ale w obecnej sytuacji nie jest jasne w jaki sposób Iran mógłby otrzymywać zapłatę za swój surowiec.


źródła:
http://miziaforum.wordpress.com/2012/03/17/dzis-iran-odciety-od-swiata-internet-lacza-tel-siec-bankowa-wojna/

http://legionista.nowyekran.pl/post/56341,hakerski-poczatek-wojny-z-iranem

http://biznes.interia.pl/raport/kryzys_w_usa/news/iranskie-banki-odciete-od-swiatowego-systemu,1772932

http://newworldorder.com.pl/post,2260,0#27938

~Vuko

2012-03-17, 22:48
A gdzie informacja o otoczeniu murem wysokim na 100 metrów i zalaniem wodą po samą krawędź? :wtf:

da...........ee

2012-03-23, 06:13
Ty Kaśka nie bądź taka cwana, my już wiemy, że planowałaś Madzię kropnąć :->

miedziak

2012-03-23, 09:53
ciekawe, ale nie słyszałem o tak wielkiej operacji w mediach innych niż te w większości dziwne stronki. Ciekawe czemu o tym nie mówią.

szpila_forever

2012-03-23, 12:46
Kod:
ping teheran.ir
PING teheran.ir (184.107.251.18) 56(84) bytes of data.
64 bytes from mordad.alignhosting.com (184.107.251.18): icmp_req=1 ttl=44 time=126 ms
64 bytes from mordad.alignhosting.com (184.107.251.18): icmp_req=2 ttl=44 time=127 ms
64 bytes from mordad.alignhosting.com (184.107.251.18): icmp_req=3 ttl=44 time=126 ms
64 bytes from mordad.alignhosting.com (184.107.251.18): icmp_req=4 ttl=44 time=126 ms
64 bytes from mordad.alignhosting.com (184.107.251.18): icmp_req=5 ttl=44 time=126 ms
64 bytes from mordad.alignhosting.com (184.107.251.18): icmp_req=6 ttl=44 time=126 ms
64 bytes from mordad.alignhosting.com (184.107.251.18): icmp_req=7 ttl=44 time=126 ms

U mnie działa ;)

KoRastA

2012-03-27, 02:15
Tak sie składa, że ja byłem świadkiem mowy o tym w wiadomościach. Bodajrze 1 lub 2 kanał telewizji polskiej.

Oczywiscie nie musze chyba nikogo edukować jak sie odczytuje informacje ze zmanipulowanych w telewizji.

Iran od dłuższego czasu jest na celowniku pewnych grup wspólnego interesu. Finansowego jak i ludzkiego.

Dokladnie to niewolniczo-wyzyskowego.

Najchetniej widzieliby oni Iran w roli taniej siły roboczej i darmowego źrodla ropy naftowej ktorą uzależnili swoich poddanych niczym Opiatem, w produkcji i wykorzystaniu ktorego są także biegli.


na chlopski rozum, nie ważne czy w Iranie jest broń atomowa, czy nie. Ale co ma IRAN czego te grupy wspolnego interesu porządają dla własnego celu. Mamy przykład z przeszłości.


IRAQ - BRON MASOWEGO RAŻENIA!? - tak naprawde ROPA naftowa (przemysl, paliwowy, chemiczny. techniczny, farmaceutyczny HALO twoja tabletka na ból głowa to część czarnej mazi z ktorej robi sie benzyne!!!) nowe pola dla Opiatów (przemysł farmaceutyczny i czarny rynek) i kto wie co jeszcze.

IRAN - BROŃ MASOWEGO RAŻENIA!???????????????? WTF AGAIN? - potecjalne źrodło ropy naftowej, taniej siły roboczej, lub uległe państwo do dalszego okupowania wschodu. przyklad IZRAEL obecnie nastawiony wrogo na IRAN.

Nie chce prorokować, ale możemy sie spodziewać ataków terrorystycznych pod tZW falszywą flagą. Czyli celowego atakowania wlasnego kraju by zrzucic wine na IRAN i miec pretekst do legalnego ataku...

Czy przesadzam? Ja raczej mam pytanie czy ONI nie przesadzaja i ile trzeba przesadzić byśmy to widzieli jaśniej niż słońce.


Oto moje przemyślenia pozdrawiam wszystkich ktorzy dotarli do tego momentu.

miedziak

2012-03-27, 18:41
KoRastA napisał/a:


IRAQ - BRON MASOWEGO RAŻENIA!? - tak naprawde ROPA naftowa (przemysl, paliwowy, chemiczny. techniczny, farmaceutyczny HALO twoja tabletka na ból głowa to część czarnej mazi z ktorej robi sie benzyne!!!) nowe pola dla Opiatów (przemysł farmaceutyczny i czarny rynek) i kto wie co jeszcze.



No też nie zupełnie, ale w razie czego jako ściema zastępcza może być. Największy gnój był z Irakiem bo chcieli sprzedawać ropę za euro czy jakąś tam inną walutę a nie za dolary. Siła dolara jest głównie oparta na tym, że tylko za dolary można handlować ropą.
Z Irańską bombą atomową to raczej też bardziej ciekawostka niż realne zagrożenie dla usa bo i tak by nie doleciała do celu tylko została wcześniej zestrzelona w powietrzu. Iran najbardziej grzeszy przeciw USA chcąc również sprzedawać ropę za coś innego niż dolary, podobnie Libia. Co dalej powodowało by osłabienie dolara który jest i tak już osłabiony ciągłym dodrukowywaniem w dobie kryzysu. Dobrym przykładem na to że dana waluta może urosnąć w siłę tylko dla tego, że ludzie przeprowadzają nią różne transakcje jest frank szwajcarski.

tutaj macie nawet ciekawy artykulik.
http://www.geopolityka.org/komentarze/1270-czym-sie-placi-za-rope

ps: Staraj się pisać poprawnie i z polskimi znakami bo wyglądasz jak oszołon ze sfora.pl

KoRastA

2012-03-28, 01:27
Postaram się, ale jestem dyslektykiem. To nie znaczy, że jestem ułomny. To znaczy, że nie zwracam uwagi na to co pisze tylko co chce wyrazić słowami.

Z walutami masz całkowitą racje. To część gry ;)

miedziak

2012-03-28, 02:36
KoRastA napisał/a:

Postaram się, ale jestem dyslektykiem. To nie znaczy, że jestem ułomny. To znaczy, że nie zwracam uwagi na to co pisze tylko co chce wyrazić słowami.

Z walutami masz całkowitą racje. To część gry ;)



ja też jestem dyslektykiem i wiem o co biega, ale ten czerwony ślaczek naprawdę pomaga(taka wtyczka poprawiająca pisownię). Aha i chwalenie się dysleksją raczej nie pomaga w dyskusji nawet z analfabetą, bo cię zjebią albo wyśmieją za to przy okazji sami robiąc masę błędów.