18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Informatyk

Pan_mniam_mniam • 2017-01-31, 18:53
Fragment programu "Usterka" :amused:

pikpok

2017-01-31, 19:12
Na fortranie jechał to mu się dziury porobiły :amused:

~Velture

2017-01-31, 19:20
To po takiej informatyce typek w takim razie w biurze informacji turystycznej powinien śmigać.

Kubuleki

2017-01-31, 19:52
Studiuję informatykę i Ci lepsi profesorowie non-stop podkreślają, że informatyka to gałąź matematyki, nie rzecz stricte związana z komputerami. To, że się wykorzystuje komputery do przetwarzania informacji to inna sprawa. Poniżej definicja z wiki:
spoiler

tranzystor

2017-01-31, 21:29
Kubuleki napisał/a:

Studiuję informatykę i Ci lepsi profesorowie non-stop podkreślają, że informatyka to gałąź matematyki, nie rzecz stricte związana z komputerami. To, że się wykorzystuje komputery do przetwarzania informacji to inna sprawa. Poniżej definicja z wiki:




Musisz "studiować" na elitarnej uczelni tą informatykę, jak za źródło podajesz Wiki. A ci Twoi "lepsi profesorowie", to poniżej przeciętnej zachodniej. Od zawsze tak niestety było.

duży

2017-01-31, 22:11
Informatyka to sztuka przetwarzania informacji, a nie kurs obsługi komputera. Dobrze gada.

Ixodidae

2017-01-31, 22:15
Cytat:

A nie było komputerów



Były, były.
Tylko, że drewniane. :amused:

T0B1

2017-01-31, 22:34
To jeden z tych programów, w którym niby aktorzy to debile, a tak naprawdę jedynym debilem jest widz.

SYLWAS35

2017-01-31, 22:37
zizi spektrum 64 i kropka

BialyNigger

2017-01-31, 22:54
tranzystor napisał/a:




Musisz "studiować" na elitarnej uczelni informatykę, jak za źródło podajesz Wiki. A ci Twoi "lepsi profesorowie", to poniżej przeciętnej zachodniej. Od zawsze tak niestety było.



Jak już to należałoby użyć "tę". Proszę dbać o profesjonalizm przy przypie**alaniu się o byle gówno. ;)

support3

2017-02-01, 10:17
@ tranzystor