18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Indyjskie udane eksperymenta...

Halman • 2024-04-11, 15:51

w dzisiejszym odcinku hamowanie pociągu na końcu toru...

Anonimowyja

2024-04-11, 15:59
To tak zwane kozły oporowe i służą właśnie do wyhamowania składu jeśli coś pójdzie nie tak, np. maszynista opóźni hamowanie. W tym przypadku skład jechał za szybko i postanowił dalej iść pieszo.

onucek

2024-04-11, 16:22
Dyrektorzy firmy odtrąbili sukces (no bo hamulce działają jakby nie patrzeć) a potem poszli się wysrać obok pociągu, zgodnie z tradycjami.

Halman

2024-04-11, 16:39
Ludzie_to_DEBILE napisał/a:

Mieliśmy reportera na miejscu który zdał relację.



niezmiennie śmieszy ale kochałbym ją... :-D

bleblebator1

2024-04-11, 17:27
onucek napisał/a:

Dyrektorzy firmy odtrąbili sukces (no bo hamulce działają jakby nie patrzeć) a potem poszli się wysrać obok pociągu, zgodnie z tradycjami.



srali wcześniej na tory tuż za kozłami, dlatego one tak się ślizgały

Jaten

2024-04-11, 17:31
Jakby nie ta palma to dalej by jechał

Yolanda

2024-04-11, 17:47
Jaten napisał/a:

Jakby nie ta palma to dalej by jechał



Poczuli do niego pociąg.

smc

2024-04-11, 18:12
Tory były za krótkie dla tej drogi hamowania.

SkoPio1

2024-04-11, 18:35
No i?
To przecież normalne, że robi się testy przed wypuszczeniem do produkcji.
I równie normalne jest to, że podczas testów coś może iść nie po myśli twórców.
Po to są m.in. testy, by to wyłapać.

A fekaliarze (bo trzeba wiedzieć kiedy użycie odwołania do srania przez Hindusów na ulicach ma sens) bezmyślnie mantrują...

No to macie, to nie testy, ale już produkcja:














Oczywiście po testach i dopracowaniu już działa, ale najpierw trzeba robić testy.
No więc? Robili test, coś nowego ustalili, straty jak w przypadku zniszczenia Łodzi - jakieś 21,37 zł...
;>


N0laan

2024-04-11, 19:42
indyjską myśl inżynieryjską uratowała palma impotowana z kambodży

TwójCzarnyPan

2024-04-11, 19:50
bleblebator1 napisał/a:

srali wcześniej na tory tuż za kozłami, dlatego one tak się ślizgały


Czyli przetestowali w realnych warunkach i teraz wiedzą, że indyjska specyfika wymaga dodatkowych zabezpieczeń. Znaczy, sukces.

:-)

mazga50

2024-04-11, 20:01
Nowoczesna, ale skomplikowana wycinka tych drzew...

syn_plebana

2024-04-11, 20:31
Kolega pracuje w Pesa S.A. w Bydgoszczy. Zajmuje się badaniami homologacyjnymi pociągów i nie takie filmy z testów pokazywał. Podczas badań foteli przy zderzeniu czołowym (symulowanym na torze badawczym) czujnikom przeciążenia brakuje skali, a energia w piku na zderzakach, przeliczona na temperaturę, topi wolfram.

m*v potrafi czynić cuda, stulejarze.

A przy okazji...